Beoordeeld op 12 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij verbleven in cabin 20. Het huisje was schoon, maar wel basic. Het beddengoed en handdoeken waren heel en schoon. De omgeving is echt mooi. Ga vooral ook naar second beach. Helaas was de jungle pool gesloten ivm werkzaamheden.

Het ontbijt en avondeten is echt van prima kwaliteit. Er is een gevarieerde keuze en je kunt ook drankjes pakken.

Vanuit het park is het leuk om de trail te lopen. Neem vooral voldoende water mee. Ook kun je kayaks, e.d. huren. Hier kun je ook een reddingsvest meepakken. Het is ook interessant om aan te haken bij een nachtwandeling. Zelfs de ‘dutch monkeys’ kun je zien op het park. Vroeg in de ochtend ter hoogte van cabin 20/24.

Het personeel in het restaurant en bij de verhuur was vriendelijk, behulpzaam en vrolijk.

Maar over de receptie zijn we niet tevreden! Helaas hadden wij meerdere avonden last van een rat. Die is uiteindelijk weggejaagd door een van de nachtbewakers en een keer hebben we het dier zelf verjaagd. Vervolgens checkten we zelf de horren op eventuele gaten. Tip: bewaar ook geen etenswaren in je huisje. Wij hadden hier niet aan gedacht en bij het inchecken heeft de dame ons hier ook niet op gewezen. Onze rugzak was bijv. aangevreten. We hebben de voorvallen gemeld bij de receptie, men beloofde erop terug te komen. Dit heeft men niet gedaan. Ook tijdens het uitchecken werd er geen terugkoppeling gegeven. Jammer, echt een gemiste kans!

Beoordeeld op 6 augustus 2018 via mobiele applicatie

Deze accommodatie ligt aan de zee met direct daarachter de jungle. Erg mooi! En met wat geluk zie je de apen door de bomen trekken. Leuke hang out van waaruit je leuke tochten kan maken. Helaas worden de huisjes heel slecht onderhouden waardoor ze smerig zijn. Mocht je daar niet tegen kunnen, dan moet je hier niet zijn. Hotels in hetzelfde gebied lijken niet veel beter. Er worden nu twee nieuwe boomhutten gebouwd (nr 11 en 12). Deze zijn vast weer fris. Vorige keer zaten wij in de boomhut. Een leuke variant. Slechts toegankelijk voor mensen die goed ter been zijn.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 21 juli 2018 via mobiele applicatie

Het is echt een super locatie met hele vriendelijke mensen die je graag willen helpen.
We hebben de nightwalk gedaan met 2 vriendelijke dames die ons veel bijzondere dieren hebben laten zien.
Strand is ook echt heerlijk daar vooral niet diep wat voor de kinderen weer lekker is om te spelen.
Wij hebben nog een kajak gehuurd en een sub board.
Wij hadden een cabin, die echt goed schoon gemaakt wordt iedere dag alleen hadden wij geen airco dat is eigenlijk niet te doen. De bedden lagen nietl echt lekker je voelde de veren door het matras heen hele dunne kussens. En wij hadden iedere avond een rat op bezoek. Waar ik iedere avond naar op jacht moest om hem het huisje uit te werken. Dit laatste hebben wij ook bij de receptie gemeld die zouden hier nog op terug komen bij ons helaas dat is nooit gebeurd..

Beoordeeld op 20 juli 2018 via mobiele applicatie

Het ligt heel mooi, de apen lopen rond op het park. Wij hadden een huisje met airco. Erg basic. Met maaltijden in buffetvorm, deze waren ok, maar niet geweldig. Wanneer je iets anders wilde bestellen, was er het vaak niet. Personeel heeft niet veel eigen initiatief, behalve de eigenaar die is heel vriendelijk en behulpzaam. De stranden zijn erg mooi.

Beoordeeld op 19 juli 2018

We verbleven drie nachten met 2 volwassen en 2 kinderen (10 en 12) in een boomhut. Er is een groot tweepersoonsbed en we kregen 1 extra matrasje. Dat ging nog net voor ons. Het uitzicht is prachtig. We hadden Treehouse 10 met een extra terras met zitzakken. De apen kwamen tot bij onze boomhut. In Bako NP hadden we geen neusapen of proboscis gezien, maar bij valavond rond Permai wel. Fantastisch!
De poolhouse werd gerenoveerd en was buiten gebruik. Jammer, want is erg heel erg warm en de zee biedt amper afkoeling.
Het buffet is basic maar ok. De bediening en staff is supervriendelijk.
We deden de 2 in 1 boottocht naar de mangrove en Irrawaddy dolfijnen en de boottocht naar Bako (1 uur varen over de zuid Chinese zee)