Beoordeeld op 29 augustus 2017

We waren er in juli/aug. We overnachtte in de 4-pers kamer (1 stapelbed en een tweepersoons bed). Geen luxe, maar alles was schoon en zag er verzorgd uit. Douche was heerlijk. Je kan evt ook gebruik maken van de douches op de gang (als je allemaal tegelijk wil douchen).
Vooral de enorm relaxte sfeer en de ruimtes om gezellig even te zitten/lezen/speletjes te spelen waren fijn. De rooftop bar heeft een mooi uitzicht, gezellige muziek.
Het personeel is vriendelijk en denkt met je mee. We hebben 2 keer onze tassen voor een paar dagen mogen stallen omdat we een meerdaagse excursie hadden geboekt (niet bij hun, maar evengoed mochten we onze spullen stallen).

Enige minpuntje was het ontbijt. Dat is erg summier, en als je te laat bent is een groot deel al op. Maar gelukkig zit om de hoek een Museum Cafe (hoort ook bij singgasahna), waar je heeel erg lekker kunt ontbijten/lunchen. Dat hebben we dan ook iedere ochtend gedaan.

Al met al een prima verblijf, zeker ook met kinderen. Ik zou hier zo nog een keer komen!

Kamertip: De kamers op de begane grond (met een G) zijn de meest luxe kamer (die zie je ook op alle foto's)
  • Verbleef: juli 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

3 nachten verbleven + 1 nacht in get Bako national Park (ook geboekt via deze hostel) en was allemaal dik in orde. Zeer nette prive twin kamer met eigen douche, de hostel is algemeen ook heel proper zeker in vergelijkingmet sommige andere hostels. Bovendien dan ik hun aanbod van tours ook zeker aanraden. Wij namen de tour voor 2 dagen Bako national park met gids en alles was tot in de details goed georganiseerd door hen + hun freelance gids die ze zelf boeken, kan ik alleen maar aanraden.

Verbleef: juli 2017
Beoordeeld op 19 juli 2017 via mobiele applicatie

2 nachten verbleven in dit hostel. Ontbijt was basic maar prima. Kamer was ook in orde en schoon. Na een paar weken op een slaapzaal was het nu een keer tijd voor een privé kamer. Echter was deze niet goedkoop en hebben wij de eerste nacht de airco uitgezet door de zeer harde herrie. De volgende ochtend gelijk aangegeven en zou wat mee gedaan worden maar hebben we niets van gemerkt. Personeel gaf aan dat er een technicus geweest was die zei dat er niets mee aan de hand was. Werden soort van genegeerd door het personeel. Hele rare manier om met je gasten om te gaan.

Verbleef: juli 2017, reisde met vrienden
Beoordeeld op 24 november 2016 via mobiele applicatie

Heerlijk hostel: schoon, ruim van opzet en zeer schappelijke prijzen. Ontbijt is inclusief en van goede kwaliteit. Heerlijk om op de rooftopbar te zitten tijdens de toast 's ochtends. Goede locatie om Kuching te verkennen. Tip: Borneo's Delight zit om de hoek, heerlijke plek om te eten. Het hostel biedt verder transport aan naar mount Santubong en Damai beach. Naar het vliegveld kan je kiezen voor de bus (1 MYR) of zelf even een uber regelen (9 MYR per rit).

Verbleef: november 2016, reisde met vrienden
Beoordeeld op 4 augustus 2016

Ons verblijf in Singgahsana Lodge vond ik geweldig door de relaxte sfeer, het reizigersgevoel en de geweldige Roof Top Bar.
De faciliteiten zijn er verder redelijk, maar je gaat naar deze Lodge als je een reiziger bent of je dat wilt voelen.
Vind het een echte aanrader voor mensen die op het gevoel gaan. Niet voor de toerist die super kieskeurig is.

• Verbleef: juli 2016, reisde met familie