Beoordeeld op 28 september 2017

Kamer was mooi en ruim. Badkamer was uitstekend. Personeel niet altijd vriendelijk. Toen we om extra wc papier vroegen moesten we dit maar uit het openbaar toilet pakken. Hoe slecht is dat! Ontbijt is heel matig. Bij check out werd ons niet eens gevraagd hoe ons verblijf was. Voor ons is het een raadsel dat dit hotel zo hoog staat aangeschreven op tripadvisor.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 23 maart 2016

Dicht tegen het ‘waterfront’ en in het centrum van Kuching ligt dit hotel. De inrichting is sober. Wij hadden kamer 102: een mega-grote kamer met apart salon en bureau, slaapkamer en grote badkamer met bad en douche. Wat ouderwets en eenvoudig ingericht maar alles zeer verzorgd en zeer proper. Vriendelijke bediening. Correct ontbijt met keuze uit westers of lokaal. Zeer goed hotel voor een verblijf in Kuching.

Datum van verblijf: maart 2016
theranee, General Manager van The Ranee Boutique Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 april 2016

Hi Chris

Greetings from the Ranee Boutique Suites!

Thank you for choosing to stay with us. We are glad that you had a pleasant stay.

Warmest Regards
Mary Chan

Beoordeeld op 25 maart 2015

Dit boutique hotel is ideaal gelegen in het centrum van het gezellige Kuching en met kamers met uitzicht op de rivier en de boulevard.
De kamers zijn schoon, ruim en voorzien van alle luxe, wifi, airco, ventilator, koelkast, tv, kluis enz. Zeer luxe badkamer met goede en niet haperende watervoorziening.
Eten uitstekend, sfeer echt Sarawak's en prima ontbijtmogelijkheden en goede bediening. Leeszaal aanwezig, lift voor de hoger gelegen verdiepingen.

Datum van verblijf: januari 2015
Beoordeeld op 29 december 2014 via mobiele applicatie

Sfeervol hotel mooi ingericht. De kamer zijn van alle gemakken voorzien, lekkere douche en het bed is ook goed. De kamer heeft een waterkoker en een koelkast ook heel handig. Het personeel is heel vriendelijk. Ontbijt is ook prima. Locatie is ideaal vlak bij de waterkant en alles op loopafstand.

Datum van verblijf: december 2014
theranee, General Manager van The Ranee Boutique Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2015

Dear Valued Guests

Season's Greetings from the Ranee Boutique Suites in Kuching!

We thank you for your feedback and are pleased to know that you had enjoyed your stay with us.
Look forward to seeing you back in Kuching and at our hotel in the near future.

Kind Regards

Beoordeeld op 12 juli 2014

We hebben hier 3 nachten geslapen. Vanaf het moment van aankomst tot weggaan was het geweldig. Via het hotel hebben we een dagtrip naar het Bako national park gemaakt. Ook dit was geweldig geregeld. De kamer is groot, comfortabel en vrij luxe. Voor het ontbijt had je de keuze uit een aantal gerechten welke vers bereid werden. Het hotel heeft een goede ligging, direct aan de wandel promenade welke langs de rivier ligt. Ook topspot (foodcourt) ligt vrij dicht in de buurt. Wij zouden zeker geen ander hotel kiezen als we teruggaan.

Datum van verblijf: juni 2014
theranee, General Manager van The Ranee Boutique Suites, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2014

Dear Valued Guests

Warmest Greetings from the Ranee of Sarawak!

We are glad to hear that you had enjoyed your stay with us and all our surroundings and hope to see you back in Kuching sometime in the future.

Kind Regards