Beoordeeld op 9 augustus 2019 via mobiele applicatie

Damai Beach Resort ligt vrij afgelegen, een uurtje rijden van Kuching. In de buurt is een klein food courtje met een paar winkeltjes. Ligging aan het strand. Kamers zijn ruim en netjes, diverse typen kamers. Personeel is vriendelijk. Ontbijt in buffetvorm. Lunch/diner A la carte. Prima kwaliteit. Wel een ongezellig restaurant met tl verlichting en veel kabaal en drukte tijdens het ontbijt. Mooi zwembad.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Goede ontvangst in mooie receptieruimte. Diner goed met mooie en goede wijnkaart. Prima service. Ruime kamers wel wat verouderd. Helaas op balkon last van geluid grote airco restaurant. Daarom geen 5 sterren. Mooi uitzicht op Zuid Chinese zee. Infinity pool.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019

De aankomst bij binnenkomst in het hotel is aangenaam (handdoekje), en een leuk muzikaal welkom. Damai Beach is een groot hotel. Onze kamer lag op een heuvel, maar er lopen shuttle-busjes. Dit is een goed werkend systeem, je wordt opgehaald of gebracht naar je huisje of het restaurant. Wij hadden een fijne grote hotelkamer met twee comfortabele 1 persoonsbedden. En met een met mooi uitzicht op de Zuid-Chinese Zee. Buffet-ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Diner is ook goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Nadeel: Zit je buiten op het balkon , dan was het erg storend, dat de enorme airconditioning bij het hoofdgebouw erg veel lawaai maakte. We hadden veel geluidsoverlast hiervan, het is dan moeilijk genieten op het balkon.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 12 februari 2019

Kamers waren erg verouderd en matrassen vies. Wel heel ruim, maar echt aan onderhoud toe.
Personeel super vriendelijk, eten matig
Vervoer v restaurant/zwembad naar kamers is super geregeld dmv electrische pendelkarren

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018

Klasse hotel met een prachtige ligging met uitzicht over de zee. Ruime kamers. Het hotel heeft 2 zwembaden, beneden bij het stand en boven op een heuvel met een schitterend uitzicht. Je kunt hier heerlijk eten.

Datum van verblijf: februari 2018