Beoordeeld op 25 juli 2019 via mobiele applicatie

Goede ontvangst in mooie receptieruimte. Diner goed met mooie en goede wijnkaart. Prima service. Ruime kamers wel wat verouderd. Helaas op balkon last van geluid grote airco restaurant. Daarom geen 5 sterren. Mooi uitzicht op Zuid Chinese zee. Infinity pool.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 27 maart 2019

De aankomst bij binnenkomst in het hotel is aangenaam (handdoekje), en een leuk muzikaal welkom. Damai Beach is een groot hotel. Onze kamer lag op een heuvel, maar er lopen shuttle-busjes. Dit is een goed werkend systeem, je wordt opgehaald of gebracht naar je huisje of het restaurant. Wij hadden een fijne grote hotelkamer met twee comfortabele 1 persoonsbedden. En met een met mooi uitzicht op de Zuid-Chinese Zee. Buffet-ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd. Diner is ook goed. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam.
Nadeel: Zit je buiten op het balkon , dan was het erg storend, dat de enorme airconditioning bij het hoofdgebouw erg veel lawaai maakte. We hadden veel geluidsoverlast hiervan, het is dan moeilijk genieten op het balkon.

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 12 februari 2019

Kamers waren erg verouderd en matrassen vies. Wel heel ruim, maar echt aan onderhoud toe.
Personeel super vriendelijk, eten matig
Vervoer v restaurant/zwembad naar kamers is super geregeld dmv electrische pendelkarren

Datum van verblijf: december 2018
Beoordeeld op 18 maart 2018

Klasse hotel met een prachtige ligging met uitzicht over de zee. Ruime kamers. Het hotel heeft 2 zwembaden, beneden bij het stand en boven op een heuvel met een schitterend uitzicht. Je kunt hier heerlijk eten.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend resort om eens heerlijk bij te komen. De kamers zijn super. Groot en kraakhelder. ‘s avonds heerlijk van het igeweldige uitzicht genieten op je balkon, compleet met ligstoel en twee gewone stoelen. De kamer is van alle gemakken voorzien zoals kluis, koffiefaciliteiten, koelkast enz. De lobby van het hotel ziet er prachtig uit. Zeer smaakvol ingericht en ruim. Het resort heeft twee zwembaden. Het zwembad dat niet aan het hoofdgebouw grenst is super. Badlakens worden verstrekt en een waterval maakt het tot een paradijs.
Twee dagen hier gegeten en ook dit wat prima. Je wordt met een shuttlebusjen van en naar je kamer gebracht en binnen een mum van tijd. Wat opviel was hoe vriendelijk het personeel was. Niets is hun te gek om het je naar de zin te maken. Hier had ik nog veel langer willen blijven maar we moesten door met de rondreis

Datum van verblijf: maart 2018