Beoordeeld op 18 maart 2018

Klasse hotel met een prachtige ligging met uitzicht over de zee. Ruime kamers. Het hotel heeft 2 zwembaden, beneden bij het stand en boven op een heuvel met een schitterend uitzicht. Je kunt hier heerlijk eten.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 3 maart 2018 via mobiele applicatie

Uitstekend resort om eens heerlijk bij te komen. De kamers zijn super. Groot en kraakhelder. ‘s avonds heerlijk van het igeweldige uitzicht genieten op je balkon, compleet met ligstoel en twee gewone stoelen. De kamer is van alle gemakken voorzien zoals kluis, koffiefaciliteiten, koelkast enz. De lobby van het hotel ziet er prachtig uit. Zeer smaakvol ingericht en ruim. Het resort heeft twee zwembaden. Het zwembad dat niet aan het hoofdgebouw grenst is super. Badlakens worden verstrekt en een waterval maakt het tot een paradijs.
Twee dagen hier gegeten en ook dit wat prima. Je wordt met een shuttlebusjen van en naar je kamer gebracht en binnen een mum van tijd. Wat opviel was hoe vriendelijk het personeel was. Niets is hun te gek om het je naar de zin te maken. Hier had ik nog veel langer willen blijven maar we moesten door met de rondreis

Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 7 november 2017

Zaten in een zeer ruime kamer vlak bij het zwembad en restaurant , maar er is nood aan wat renovatie en opfrissing. De deuren in badkamer waren verweerd en dof, ouderwets vies douchegordijn , slecht voegwerk van de tegels. Ook niet grondig gekuist. Personeel is vriendelijk , buiten lange gezichten bij het bestellen net voor sluittijd in restaurant. Restaurant kwaliteit ok , maar kon nog beter, wel lekkere wafels bij het ontbijt! Prijs/kwaliteit valt het wel mee maar er is ruimte voor verbetering. De rode vlag voor zwemmen in zee was teleurstellend , vermits kalm water mogelijk enkel vanwege het ontbreken van toezicht?!

Kamertip: as je niet wil shuttlen elke keer , kies voor poolside beneden
Datum van verblijf: november 2017
Beoordeeld op 12 juni 2017

Bij het inchecken moest de dame een voucher zien welke wij niet hadden. Dit terwijl ze zei dat alles betaald en in orde was. Haar slechte Engels hielp ons niet echt verder. Na tussenkomst van onze gids was er ineens 'no ploblem', we weten nog steeds niet wat er er was. De kamers zijn lekker ruim maar door de tussendeuren zeer gehorig. Een kluis ontbreekt, de badkamer heeft achterstallig onderhoud en onze koelkast was kapot.
In het restaurant loopt het allemaal niet gesmeerd, bestelling vergeten en het personeel werd boos op elkaar omdat de een al een onderdeel van ons diner bracht terwijl de rest nog niet klaar was.
Het ontbijt was een ramp, dit restaurant kan de hotelgasten niet kwijt. Een lange wachtrij bij het ontbijt en door de drukte een puinhoop. Wij hebben ons bord naast het bord van de voorgangers moeten zetten.
Helaas, dit hotel is zijn sterren niet waard en dit komt vooral door het personeel.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 1 mei 2017

Het zwembad, de kamers en ligging zijn erg goed ten opzichte van het strand en Bako national park.

De kamers zijn schoon en we kregen elke dag schone handdoeken.

De wifi over het algemeen vrij matig

De stad Kuching is wel een stuk rijden (c.a. 40 minuten met de taxi, of Uber, veel goedkoper)

De service bij de receptie en in het restaurant kan een stuk beter. Wij tijdens ons verblijf 2 nachten bij boeken dat was een enorm gedoe waarbij de toegangspasjes naar de kamer 2x geblokkeerd waren.

Het eten in het restaurant is niet geweldig. de bediening is wel vriendelijk, maar het zijn geen horeca mensen. ze weten nauwelijks hoe je een fles wij moet openen.

De prijs / kwaliteisverhouding is wel oke, maar er zit zoveel meer potentie in dit resort.

Datum van verblijf: april 2017