Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

goede ligging, 3 minuten lopen van waterfront en topspot foodcourt, uiterst vriendelijk personeel, de kamers zijn niet groot maar functionele inrichting. De badkamer is ook vrij klein maar om te douchen en naar het toilet te gaan heb ik niet veel ruimte nodig. Airco werkt prima.De bedden zijn aan de korte kant maar liggen prima. Wil je een simpel maar goed hotel voor weinig dan is dit zeker een aanrader.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten verbleven en hadden een goedkopere kamer zonder raam, d.w.z. Er zat we een raam in en daarachter zat een daglichtlamp die rond negen uur uitging. De kamer was vrij klein maar groot genoeg en had en kast met safe een bureau en een kleine badkamer met douche.
De bedden werden dagelijks opgemaakt.
WiFi was middelmatig.
We hebben niet in het hotel ontbeten of gedineerd omdat op korte afstand allerlei restaurants liggen.

De ligging is perfect, alles een beetje op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 november 2016

Dit hotel heeft een geweldige service, schone kamers, heerlijke bedden (misschien een beetje aan de korte kant voor Europeanen) en een perfecte ligging. Het is recht tegenover een pinautomaat die ook maestro accepteert (Maybank is de naam), een supermarkt onderin een mall, de esplanada en centraal in Kuching. De bus naar Bako Nationaal Park stopt bijna voor de deur.

Het hotel is schoon, de kamers zijn schoon en ruim en het personeel is uitermate vriendelijke en behulpzaam. Vergeet niet de 'lichtknop' aan te zetten voor warm water. Deze is te vinden bij de deur.

Kamertip: Centraal, goedkoop, budget
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 augustus 2016

Ontvangst was erg vriendelijk
Kamer was ruim genoeg. Badkamer matig, tijdens het douchen werd de vloer buiten het gordijn nat.
Sliepen aan de voorkant was wel druk verkeer. Kluisje in de kamer.
Ontbijt was aan de magere kant.
Aanrader is om naar de foodcourt te gaan bovenop de parkeergarage!
Aan de overkant een pinautomaat "Mayland" en aan de overkant een klein winkelcentrum met supermarkt.

Kamertip: Niet aan voorkant kamer nemen, is erg druk met verkeer
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 13 maart 2016

Kleine , sobere kamer. De badkamer was véėl te klein. Geen ruimte om naast de wastafel, waar alleen maar koud water was, je toiletspullen neer te zetten. De ingang van de douche was véél te smal.
Het ontbijt was heel sober. Was blij dat we na twee dagen verder reisden.
De ligging, dat was het enige van dit hotel. Was goed.

Datum van verblijf: februari 2016