Beoordeeld op 20 juli 2017 via mobiele applicatie

We zijn hier twee nachten verbleven en hadden een goedkopere kamer zonder raam, d.w.z. Er zat we een raam in en daarachter zat een daglichtlamp die rond negen uur uitging. De kamer was vrij klein maar groot genoeg en had en kast met safe een bureau en een kleine badkamer met douche.
De bedden werden dagelijks opgemaakt.
WiFi was middelmatig.
We hebben niet in het hotel ontbeten of gedineerd omdat op korte afstand allerlei restaurants liggen.

De ligging is perfect, alles een beetje op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 10 november 2016

Dit hotel heeft een geweldige service, schone kamers, heerlijke bedden (misschien een beetje aan de korte kant voor Europeanen) en een perfecte ligging. Het is recht tegenover een pinautomaat die ook maestro accepteert (Maybank is de naam), een supermarkt onderin een mall, de esplanada en centraal in Kuching. De bus naar Bako Nationaal Park stopt bijna voor de deur.

Het hotel is schoon, de kamers zijn schoon en ruim en het personeel is uitermate vriendelijke en behulpzaam. Vergeet niet de 'lichtknop' aan te zetten voor warm water. Deze is te vinden bij de deur.

Kamertip: Centraal, goedkoop, budget
Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 27 augustus 2016

Ontvangst was erg vriendelijk
Kamer was ruim genoeg. Badkamer matig, tijdens het douchen werd de vloer buiten het gordijn nat.
Sliepen aan de voorkant was wel druk verkeer. Kluisje in de kamer.
Ontbijt was aan de magere kant.
Aanrader is om naar de foodcourt te gaan bovenop de parkeergarage!
Aan de overkant een pinautomaat "Mayland" en aan de overkant een klein winkelcentrum met supermarkt.

Kamertip: Niet aan voorkant kamer nemen, is erg druk met verkeer
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 13 maart 2016

Kleine , sobere kamer. De badkamer was véėl te klein. Geen ruimte om naast de wastafel, waar alleen maar koud water was, je toiletspullen neer te zetten. De ingang van de douche was véél te smal.
Het ontbijt was heel sober. Was blij dat we na twee dagen verder reisden.
De ligging, dat was het enige van dit hotel. Was goed.

Datum van verblijf: februari 2016
Beoordeeld op 12 september 2015 via mobiele applicatie

Dit hotel hadden we geboekt via booking.com, mede vanwege de zeer aantrekkelijke prijs (ong 20 euro per nacht). Mede hierdoor hadden we niet zulke hoge verwachtingen, maar bij aankomst was alles gewoon perfect.

Nooit heb ik in een 3-sterren hotel geslapen waarbij de service zo goed/vriendelijk was, de kamer ruim genoeg was (verhoudingsgewijs voor de prijs) en de badkamer modern en schoon bleek te zijn.
Al onze vragen aan de balie voor onze tripjes naar Bako NP en Semenggoh werden met alle liefde beantwoord. Meer dan lof over de staff!

Al met al een absolute aanrader voor een verblijf in kuching. Het hotel ligt alleen niet in het centrum, maar dat is met 10 min lopen langs de esplanade prima te doen! De bus naar Bako NP stopt voor de deur. In de omgeving zijn tal van restaurantjes en winkeltjes.

Datum van verblijf: september 2015