Beoordeeld op 5 april 2015

Vieze lakens op t bed, erger kan toch niet! Nieuwe lakens ook met vlekken, erg jammer. Ook badkamer kan een opknapbeurt gebruiken.
Heel jammer, verder goed hotel met redelijk goed ontbijt en een prima ligging.
Tour bureau in de lobby is erg prettig en vriendelijke medewerkers, tours ook prima verzorgd.

Datum van verblijf: februari 2015
Beoordeeld op 16 juni 2014

Het hotel ligt op een perfecte locatie, aan de rivier en boulevard mét zwembad. Ontbijt is geweldig en zeer uitgebreid (zelfs al vanaf 6.00uur) en het personeel is super vriendelijk en staan voor al je wensen klaar. Tevens is er ook een tourbedrijf in het hotel alwaar je het e.e.a. kunt boeken.

De ruime kamer die wij hadden was recent gerenoveerd en voorzien van goede bedden en koelkast, dus geen minibar. Goede douche (in bad). Schoonmaak liet te wensen over (o.a. haren op bed en nachtkastje) en zelfs na herhaaldelijk verzoek om de kamer netjes schoon te maken vonden we nog steeds stof en tandenstokers in de hoek. Zo nu en dan de meubels verschuiven om de kamer écht goed te reinigen zou geen overbodige luxe zijn.

Kamertip: Vraag wel om de kamer in zowel het nieuwe, als het oude gedeelte te bekijken alvorens je een keuze maakt. Kijk ook in de hoeken of het goed schoongemaakt is!
Datum van verblijf: mei 2014
Beoordeeld op 6 september 2013

We hebben 3 hier 3 nachten gezeten en het was top. Heel vriendelijk personeel. De kamers en het hele hotel zien er erg goed uit. Het ontbijt is heel uitgebreid en je hebt in de eetzaal een mooi uitzicht over de rivier. Absoluut een aanrader!

Datum van verblijf: september 2013
Beoordeeld op 6 augustus 2013

We hebben met tussendoor 4 trips hier met familie 5 nachten geslapen met dubbele kamer met tussendoor. Uitstekende prijs kwaliteit, zeer vriendelijk personeel. Goed zwembad, overal wifi, snelle kofferservice en goed ontbijt en diner. In Ramadan elke avond groot asiatisch pool buffet, wel kostbaar maar leuk om een keer te doen. Centrale ligging en grote kamer. Aanraders voor families op doorreis!

Datum van verblijf: juli 2013
Beoordeeld op 7 februari 2013

Ik wil niemand tekort doen, want heb ook in andere goede hotels met uitstekende service gelogeerd. Maar deze slaat echt alles. Niets was te veel. En ze hebben zelfs mijn oorspronkelijke laatste nacht met een nacht uitgesteld ivm een trip naar Bako National Parc met overnachting aldaar. Ik kon al mijn spullen achterlaten inclusief gebruiken maken van de kluis voor waardevolle spullen. En bij terugkomst hebben ze al mijn wensen mbt mijn vorige kamer allemaal op voorhand geregeld bij mijn nieuwe kamer. Echt klasse!!!!!!

Kamertip: Zorg ervoor dat je niet boven een herriemakende installatie komt te zitten. Het zijn de kamers met 27t/m29 met uiteraard het nummer van de etage ervoor.
Datum van verblijf: januari 2013
  • Reistype: Reisde alleen