Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (2.336)
Beoordelingen filteren
2.336 resultaten
Waardering van reizigers
877
869
383
121
86
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
877
869
383
121
86
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 2.336 beoordelingen
Beoordeeld op 16 juni 2015

wij zijn zeer teleurgesteld, de gangen van derde verdieping stonk heel erg en de kamer was vies, 3 dagen de vloer niet schoongemaakt terwijl we dat
meerdere keren hadden aangegeven.
Het ontbijt is ok, het restaurant is niet erg gezellig.


Datum van verblijf: juni 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Amoma.com
Bedank Careen C
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanKuching, Manager van Pullman Kuching, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juni 2015
Google-vertaling

Dear Careen C,

Thank you for reviewing your previous stay with us on TripAdvisor, and we would like to sincerely apologize for the service lapse in which your encountered while staying with us.

I have notified our new General Manager, as well as the rest of the department managers, concerning to your feedback about the cleanliness of the corridors to the rooms as well as the cleanliness of the guest rooms. Rest assured that we will look into it immediately and that we take every guest's feedback very seriously.

Once again, we sincerely apologize for the service lapse and we hope that this experience will not alter your confidence in the Accor network as well as Pullman Kuching. Thank you for your feedback and we hope we could better serve you in the future.

Kind regards,
Borhan Bin Salleh
Guest Experience Manager
Pullman Kuching

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 oktober 2014 via mobiele applicatie

Mooi hotel in het centrum van Kuching. Lobby is erg groot en oogt daarmee wat zakelijk, de airco is hier overdreven koud. Kamers zijn netjes en groot. Ontbijt is erg prijzig en ontbijten hebben wij dus niet in het hotel gedaan. Bij Old Town in de naastgelegen mall kun je prima ontbijten. In het hotel is een reisbureautje voor het boeken van excursies, allemaal netjes geregeld.

Datum van verblijf: oktober 2014
Reistype: Reisde met een partner
Bedank Mylene v
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanKuching, Manager van Pullman Kuching, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 21 oktober 2014
Google-vertaling

Dear Mylene V,

Thank you for your review on Tripadvisor on your recent stay with us. We are pleased to hear that you enjoyed your stay and that you find our facilites to your liking.

I will share you comments with all our team members as a way to motivate them to strive harder in servicing our guests. We are most concerned with the satisfaction of our guests, and your comments is very important to us.

Once again, thank you for your review and for choosing Pullman as your choice of accommodation during your recent visit to Kuching, Sarawak. We look forward to serving you again soon.

Kind regards,
Borhan Bin Salleh
Guest Experience Manager
h6332-gr@accor.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 september 2014

Heel erg goed hotel, je betaald er wat voor maar krijgt er ook zeker wat voor! Kamers zijn groot en schoon, hele goede bedden, badkamer mooi en schoon. zwembad is groot en ook schoon. Service van de staff is erg goed!

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Slaapkwaliteit
    • Service
Bedank Gerrit86
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanKuching, Manager van Pullman Kuching, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 september 2014
Google-vertaling

Dear Gerrit86,

Thank you for our review on Tripadvisor and we are glad that you enjoyed your stay with us.

We sincerely hope that you would come back to stay with us again on your next future visit to Kuching, Sarawak.

Thank you.
Kind regards,
Borhan Bin Salleh
Guest Experience Manager
h6332-gr@accor.com

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 2 augustus 2014

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
PullmanKuching, Manager van Pullman Kuching, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 augustus 2014
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC of haar partners.
Beoordeeld op 29 juli 2014

WIj verbleven hier juli 2014. Het hotel ligt centraal in Kuching en is zowel een zaken als een toeristen hotel. De kamers zijn ruim en schoon. Daarnaast is de kamer van alle benodigde luxe voorzien. De service van het hotel is ook prima. Het hotel ligt ook vlakbij "topspot". Dit is een samenwerking van allerlei eettentjes waar je heerlijk lokaal eten kan krijgen voor een zeer goedkope prijs. Vlakbij het hotel kun je ook een scooter huren. Het is met de scooter te doen om Bako National Parc, Kubah national parc en de fairy caves te bereiken. Dit geldt ook voor semengoh nature reserve.

De luchthaven is nog een kwartier rijden.

Datum van verblijf: juli 2014
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank Gino1411
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
PullmanKuching, Manager van Pullman Kuching, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2014
Google-vertaling

Dear Gino1411,

Thank you for your kind review of Pullman Kuching on Tripadvisor. I will share you comments with our personnel. I am sure that your comments will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.

Once again, thank you for your review and we look forward to serving you again soon.

May you have a wonderful week ahead.

With warm regards,
Borhan Bin Salleh
Guest Experience Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken