Beoordeeld op 23 augustus 2018 via mobiele applicatie

Wij waren vier dagen in Kuching en verbleven in dit hotel. Het ligt heerlijk centraal en is geen massa hotel. Binnen het hotel is het heerlijk rustig. De service is prima en het personeel is uitermate vriendelijk en behulpzaam. Klein minpuntje is het ontbijt wat wel erg gericht is op Aziaten d.w.z. veel warm eten. Voor Europeanen is de keus daardoor wat beperkt. Veel restaurants zijn op loopafstand bereikbaar. Aanrader is Top Spot Food Court.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 23 augustus 2018

Keurige kamers en goed ontbijt, leuke rooftopbar. Erg klantvriendelijk. We konden onze bagage daar een paar dagen laten staan en enkele dagen na vertrek kregen we via onze reisagent een berichtje van het hotel dat ze onze i-pad hadden gevonden op de kamer. Deze hebben ze keurig opgestuurd naar een volgend hotel. Wat een service en wat ontzettend eerlijk! Niets dan lof voor dit hotel!

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juni 2017

In het totaal zijn wij twee nachten in dit hotel geweest. Het hotel ligt op loopafstand van de winkels en eettentjes van Kuching. De kamers zijn niet groot maar voldoen prima om na een dagtrip weer even bij te komen.
Leuk om door het hele hotel de lime overal in terug te zien.
Het ontbijt is eenvoudig en prima.

Kamertip: De achterzijde heeft minder last van het voorbijrijdende verkeer.
Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 11 juni 2017 via mobiele applicatie

Prima hotel, spotgoedkoop!
Het was echt heel erg rustig ivm vermoedelijk ramadan. Ontbijt was onvoldoende, goedkope producten en niet echt vers. Verder meer dan prima en een aanrader voor zakelijk en stellen.

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 3 mei 2017 via mobiele applicatie

We hebben een kamer gehad met raam aan de buitenkant, prima, ruime kamer. Locatie is perfect.loopafstand naar de stad en naar goede eetgelegenheden.
Leuk en lekker ontbijt beneden in de ontvangstruimte/ lobby. Ontbijt is niet heel erg uitgebreid maar wel heel lekker.
Het dakterras is ook zeker aan te raden, heerlijk, goed uitzicht over de stad.
Goedkoop hotel, prima kwaliteit.

Datum van verblijf: april 2017