• Gratis parkeren
Le Meridien Kota Kinabalu(Kota Kinabalu)
LeMeridien.com
  • Zwembad
Gaya Centre Hotel(Kota Kinabalu)
  • Restaurant
Sabah Oriental Hotel(Kota Kinabalu)
  • Inclusief ontbijt
Shangri-La's Tanjung Aru Resort & Spa(Kota Kinabalu)
Hotel Sixty3(Kota Kinabalu)
Zie aanbieding
Lavender Lodge(Kota Kinabalu)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Inclusief ontbijt
  • Gratis parkeren
Grand Borneo Hotel(Kota Kinabalu)
Trip.com
  • Zwembad
12 maart 2015 beoordeeld

Wij zijn in juli 2014 bij dit hotel geweest. Helaas zijn wij bestolen van onze camera en ons contante geld (2500 euro). Bij aankomst was het kluisje op de kamer defect maar deze zou de volgende dag gerepareerd worden. Na de nodige navraag bij het aanwezige personeel kwamen wij tot de ontdekking dat de dader een supervisor van het hotel bleek te zijn. Het personeel vertelde ook dat er veel vaker spullen van gasten verdwenen. Het management van het hotel kon helaas niks voor ons doen maar zouden wel achter de camera aangaan. Nu 9 maanden later horen wij niks meer en reageren zij ook niet meer op onze mail. Beetje jammer!
De locatie is prachtig en het resort ook, maar als de staff van het hotel zijn gasten berooft zijn er wel leukere plaatsen om naar toe te gaan.

Kamertip: Accepteer alleen een kamer met werkende kluis.
  • Verbleef: juli 2014, reisde met familie
11 augustus 2014 beoordeeld

Een werkelijk super verblijf gehad. Schoon, mooie kamers, mooi terrein en een heerlijk strand. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Het eten is niet super, maar ook niet slecht. Verder een geweldig resort wat het geld zeker waard was. Zeker aan te bevelen.

Verbleef: augustus 2014, reisde met een partner
22 juli 2014 beoordeeld

Helaas erg ver weg van Kota Kinnabalu (1,5u rijden vanaf vliegveld tijdens spits) maar moeite waard als je wilt relaxen. Heel veel mensen aan het werk. Erg vriendelijk. Veel restaurants met diverse kaarten. Veel Aziaten in tegenstelling tot Sharia-La resort.
Spa's waren erg goed. Mogelijkheden tot sporten aanwezig. Actief programma en activiteiten voor kleine kinderen. Barretjes waren helaas erg rustig terwijl er wel live entertainment was.

Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
11 augustus 2013 beoordeeld via mobiele applicatie

We verbleven 1 week in juli 2013. De locatie is prachtig. Wel ver van Kota Kinabalu zelf. We verbleven in 2 villa's met privé zwembad. Prachtige locatie mrt uitzicht over de zee. Echter waren er veel gebreken zoals Airco's die niet goed werken, deuren kapot, zwembad verlichting gebroken, vloeren binnen/buiten in slechte conditie, hout verrot, WiFi werkte niet op de locatie (server kapot en men had geen idee wanneer hij weer zou gaan werken). De tijd heeft het beste gehad met dit resort.
Tijdens ons verblijf was het erg druk en bij het ontbijt was het een chaos. Lang wachten, geen glazen, geen juice, brood, eieren, koffie, bestek, etc. allemaal tekort. Reserveren voor Jet Ski en dan horen dat ze kapot zijn.
Op het hoofdgebouw zijn twee relatief kleine zwembaden. Ook verouderd. Wel jammer want met een beetje meer zorg, efficiëntie en modernisering zou het een vijf sterren resort kunnen blijven.

• Verbleef: juli 2013
27 februari 2010 beoordeeld

geweldig maar heel groot hotel. Gelegen aan de zee. Verschillende gebouwen. En als je de kans hebt om in 1 van de bijgebouwen te mogen logeren dan denk je dat je een bekend persoon bent geworden. Chique en erg confortabel en vooral heel groot.
Het eten is subliem

• Verbleef: juni 2009, reisde met een partner