2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Na de jungle van Borneo kwamen we hier terrecht. Op het hotel is niets aan te merken. Alles in orde, mooie nette kamers en goed ontbijt. Ligging is prima, alles op loopafstand en leuke eettentjes in de buurt.

Verbleef: oktober 2017, reisde met een partner
20 februari 2017 beoordeeld

We hadden deluxe kamer op de 11 verdieping met een fantastisch uitzicht. De kamer was ruim en de badkamer heeft een regendouche. De locatie was een van de beste dingen van dit hotel. Alles op loopafstand.

Kamertip: Kamer 1106
  • Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
21 oktober 2014 beoordeeld

Hotel is prima, fijne bedden en mooie kamer. Ontbijt is voldoende, maar dit vind ik in heel Maleisië tegen vallen. De ligging van het hotel is ook ideaal in het centrum van de stad, alles kun je lopend bereiken.

Kamertip: Wij hadden de eerste nacht een kamer 2 aparte bedden en daarna een kamer met 2-persoonsbed. De kamer met de aparte bedden was groter en netter afgewerkt. Dus mocht het je niet uitmaken dan zou ik de kamer met aparte bedden aanbevelen. Daarnaast nog de tip om trips niet vanuit hotel te boeken, dit is vele malen duurder voor een zelfde organisatie. Kijk gewoon op tripadvisor waar je het beste kunt reserveren.
  • Verbleef: september 2014, reisde met een partner
29 juli 2014 beoordeeld

De kamers zijn netjes, ruim en modern. Wat erg opvalt aan dit hotel is dat het erg is ingesteld op Chinezen. Waar wij ons erg aan stoorden is het het ontbijt totaal niet westers is en bijvoorbeeld het brood erg smakeloos is. Daarnaast moet je soms wachten(!) tot je kan ontbijten ivm met de te kleine ontbijtzaal. Verder ligt het hotel wel centraal gelegen en dichtbij activiteiten. Pas daarnaast op over je verwachtingen van het zwembad. Op de foto lijkt het een groot zwembad, maar is erg klein en er zijn maar 3 ligbedden. De wifi in dit hotel was wel goed.

• Verbleef: juli 2014, reisde met een partner
HorizonHotel2014, General Manager van Horizon Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 augustus 2014

Many thanks for your review and we were pleased to see that you enjoyed our central location in Kota Kinabalu.

We have guests from all over the world and do try very hard to make sure that there is something for everyone at breakfast. We are sorry to see that you felt that the breakfast buffet did not meet your expectations as we feel we have a wide selection to choose from.

We hope to have the pleasure of welcoming you back.

Kind regards,
Philip D. Theseira

17 februari 2012 beoordeeld

mooie kamer met heel groot bed, flatscreen aan de muur en modern en schoon ingericht.
heerlijke badkamer met mooi design. kamer met zeezicht, we keken uit op de baai, helaas keken we ook uit op een aantal oude gebouwen. heel centraal, met heerlijke restaurants op loopafstand. het ontbijt heel uitgebreid en gevarieerd en iedere dag wisseling van gerechten.
heel vriendelijk personeel, de dame bij de receptie die de dagtrips regelde was zeer geduldig en allervriendelijkst en zeer behulpzaam.

• Verbleef: december 2011, reisde met familie