Agoda.com
TravelocityUS$ 30
CheapTicketsUS$ 30
Orbitz.comUS$ 30
Beoordeeld op 3 april 2019

We waren hier 3 nachten. De mensen aan de receptie zijn correct maar erg afstandelijk.
Enkele medewerkers zijn vriendelijk.
Maar dat doet niets af aan de kwaliteit van het hotel. De kamers worden dagelijks keurig onderhouden. Badkamer is groot genoeg met afzonderlijke douche.
Voor de prijs is er -gratis parking (belangrijk als je met de auto bent)
-een heel uitgebreid ontbijtbuffet, ook voldoende voor ons, westelingen
-een gratis wijntje of frisdrank 's avonds, elke dag
-21 uur per dag (met uitzondering van de ontbijt-uren, gratis koffie of thee in het cafetaria en koekjes
wifi is zeer goed, geen geluid van nabij gelegen moskee.
We hadden een kamer op de vierde verdieping, groter dan een standaardkamer

Datum van verblijf: april 2019
Beoordeeld op 24 januari 2018 via mobiele applicatie

Vandaag aangekomen vanuit Cameron Highlands voor overnachting in Chulia. Hotel is netjes en schoon, kamer iets aan de kleine kant. Locatie is top midden in de hippe buurt van Georgetown met leuke tentjes en eetgelegenheden.

Datum van verblijf: januari 2018
Beoordeeld op 12 oktober 2017 via mobiele applicatie

Waren wel weer een keer toe aan een wat luxer hotel en dit hotel was helemaal super! Schone bedden, fijne kussens, heerlijke douche!! Verder een geweldig ontbijt met hartig (ei, worst, brood), Aziatisch, zoet (pancakes).. service aan de balie was top, we mochten zelfs een tas laten staan toen we voor 5 dagen naar langkawi gingen. Echt een aanrader!!

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 22 juli 2017 via mobiele applicatie

Qua kamers, ontbijt en bar valt er niks af te keuren en betaal je zeer weinig voor de kwaliteit maar het onthaal is zeer onpersoonlijk, koud en eerder al onvriendelijk. Amper een vriendelijke goededag van het onthaal en geen woord uitleg over de stad en zijn omgeving. De bar op het dak kan ik dan weer wel smaken met het leuke uitzicht over de stad en een goede barman.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 12 juni 2017

Goed verblijf midden in George Town. Veel op loopafstand. Love Lane op 2 minuten lopen. Mooie bar boven op het dak. Kamers ook schoon en ruim. Goede nachten gehad.
Uitgebreid ontbijtbuffet. Westers en aziatisch. Voor ieder wat wils!
Jacuzzi was niet heel erg schoon en fris.

Datum van verblijf: juni 2017