“Lekker gegeten ”
Beoordeling van Daddy's cafe

Daddy's cafe
Geclassificeerd als nr. 1 van 11 Restaurants in Pangkor
Geschikt voor: Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk tentje op vooral beach waar we twee avonden lekker hebben gegeten. Neem wel antimuggenspul mee, want er zitten soms veel muggen.

10 augustus 2017 beoordeeld

Gerechten van verrassend hoge kwaliteit, zeer vriendelijke bediening.
Ideale ligging direct aan het strand met mooie zonsondergangen.

7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker eten. Goede en vriendelijke service. Prijzen zijn laag. Heerlijk aan het strand, mooie zonsondergang kunnen zien.

16 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Daddy's Café ligt in het midden van Coral Beach, volgens velen het mooiste strand van Pankor eiland. Wij bezochten de beach tegen het eind van de middag (aanrader).

Na wat zwemmen en zonnen eerst een drankje gedronken en daarna heerlijk gegeten. Ik had voortreffelijke Beef Rendang Malawische stijl en mijn vrouw had een visgerecht Master Trio ook een lekkere combinatie.
We zagen een prachtige zonsondergang vanaf ons plastic strandtafeltje aan de rand van oerwoud en prachtige baai.
Bediening is uiterst amateuristisch maar wel erg vriendelijk en behulpzaam en dat telt!!
Alleen cash afrekenen - spotgoedkoop.

1 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer gaan dineren. Heerlijke cocktails op het strand en gezellig. Lang wachten op het eten. Het personeel was vriendelijk.

Reizigers die Daddy's cafe bekeken, bekeken ook

Pulau Pangkor, Manjung District

In Daddy's cafe geweest? Deel je ervaringen!