“Paradise”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 9 websites!
Pangkor Laut Resort
Beoordeeld als nr. 1 van 19 hotels in Lumut
3 december 2015 beoordeeld

Na een mooie rondreis door Maleisië hier beland voor 10 daagjes rust. Wij verbleven hier met onze zoon van 8.
Fantastisch resort, top service( dank lieve Ming voor alle attentie).
Goede restaurants.
Heel bijzonder dat wij ook in de adults only met onze zoon mochten dineren omdat we een lang verblijf hadden.
Keurig werd er een tafel apart voor ons gedekt, heel bijzonder.
In mijn ogen top hotel met dito service.
Ook geschikt voor mensen met kinderen !

Kamertip: Wij hebben in beach villa en watervilla geslapen en vond de beach villa rustiger.
  • Verbleef: Juli, 2015, reisde met familie
ross_sandersplr, General Manager van Pangkor Laut Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 december 2015

Dear Joke N,

Thank you so much for visiting us recently and for taking the time to write such a wonderful review of your experience.

We are all delighted to read that you enjoyed your stay and found the resort to be paradise! Thank you for your kind words and recognition. It was a pleasure having you with us and we hope to have the opportunity to welcome you back again soon.

Schrijf een beoordeling

15 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanaf het begin af aan bij aankomst in de Marina is het al feest....zeer vriendelijk ontvangst na lange reis en gastvrijheid op en top! Spectaculaire korte boottocht naar het eiland met een wouwfactor. Alles klopt op het eiland en is af, mooi aangelegd met oog voor detail. Alle medewerkers zeer gedreven en met passie werken zij hard. Hier is een goede opleiding aan vooraf gegaan! Restaurants gevarieerd en goed tot zeer goed, met name Uncle Lim and The Straits met Thaise avond (de vrouwelijke chef-kok kookt briljant!) Maak gebruik van een spa behandeling en je voelt je herboren, geweldig!
Het resort is niet echt ingesteld op kinderen en dat moet ook zo blijven vinden wij.
Emerald bay is fantastisch, heerlijk en uitdagend met strakke of wilde zee, heerlijk zeewater, prachtige omgeving en brutale aapjes die af en toe even op bezoek komen, let op je etenswaren in je tas! Compliment voor de strandboys zij doen echt een goede job daar, handdoekjes en water brengen niets is teveel, chapeau!
Villa's worden 2x per dag schoongemaakt en aangevuld waar nodig, zeer prettig.
Kortom een week die fantastisch is bevallen en voor herhaling vatbaar!

Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
ross_sandersplr, General Manager van Pangkor Laut Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 17 augustus 2015

Dear lissone66,

Thank you so much for taking the time to visit us recently and for sharing such a wonderful review with the users of Tripadvisor! My team and I truly appreciate your kind words and we are all delighted that you had such a memorable stay with us on the island.

Please do get in touch when you would like to return, as it would be my pleasure to assist you with the arrangements.

31 juli 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, vriendelijk personeel, mooie omgeving, goeie service, heerlijke spa. Kon niet beter. Zou hier graag elk jaar terug komen, enige nadeel: we konden de zee niet in vanwege de grote kwallen.

Verbleef: Augustus, 2014, reisde met een partner
ross_sandersplr, General Manager van Pangkor Laut Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2015

Dear Hartenber,

Thank you so much for visiting us back in August 2014 and for taking the time to share your positive review with others. I am delighted that you describe the resort as the best you have ever visited and would love to come back every year! Thank you for your kind praise and recognition.

Please do get in touch when you are planning your return to the island, as it would be my pleasure to assist you with the arrangements.

13 juni 2015 beoordeeld

Stukje paradijs op aarde. Zowel het hotel als het eiland zelf. We verbleven in een spa villa op palen in de zee. Dit gedeelte is adults only en ligt direct bij de spa met een eigen zwembad (infinity pool). Heerlijk rustig dus! Er rijden shuttle busjes naar het hoofdgebouw, het strand en de restaurants. Enige nadeel is dat je aan deze kant van het eiland niet echt een strand hebt, maar naar de andere kant van het eiland moet. Dat is wel zeker de moeite waard en een wandeling van slechts 20 minuten door de jungle of een ritje van 5 minuten met het busje. Volledige eiland is privé eigendom van het hotel, dus er verblijven alleen hotelgasten.

• Verbleef: Juni, 2015, reisde met een partner
ross_sandersplr, General Manager van Pangkor Laut Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2015

Dear Marian548,

Thank you so much for taking the time to visit us recently and for sharing your positive review with others. My team and I are delighted to read that you had a wonderful experience with us on the island. We all sincerely hope to have the opportunity to welcome you back again to our little piece of paradise.

20 december 2014 beoordeeld

Onze vakantie in Maleisië sloten wij af met een paar dagen op Pangkor. Wat een prachtig resort en prachtig eiland. Het is een privé eiland waar je compleet in de watten gelegd wordt. Het begint al als je met het bootje naar het resort wordt gebracht. Een doekje om op te frissen en een glaasje vers sap. Heerlijk.
Als je aan komt varen kijk je je ogen uit. Een warm welkom en vriendelijk personeel. Als je iets zoekt waar je tot rust kan komen dan is dit de plek om naar toe te gaan.
Het eten is heerlijk, de kamers zijn prachtig en schoon, het zwembad is heerlijk en het strand.....geen woorden voor zo mooi. Een klein baaitje waar je omringd bent door het regenwoud. Zo mooi! Een echte aanrader!!

• Verbleef: November, 2014, reisde met een partner
Ross_Sanders, General Manager van Pangkor Laut Resort, reageerde op deze beoordelingGereageerd 27 december 2014

Dear Lottevantd,

Thank you so much for visiting our "One Island, One Resort" recently. We all appreciate your positive review and are thrilled that you enjoyed your stay with us so much.

We sincerely hope to welcome you back again in the near future.

13 oktober 2014 beoordeeld

Geweldig resort,je wordt ontvangen en ingecheckt in de haven van Lumut..jetty,krijgt een heerlijk koel drankje en handdoekje aangeboden en voelt je vanaf het begin speciaal.daarna volgt de snelle speedboottour naar het eiland,waar je ook als een speciale gast wordt ontvangen,vervolgens baad je in luxe,kunt kiezen uit 5 verschillende restaurants,die je wel moet boeken voor het diner, je moet echter wel een dikke portemonnee meenemen,want het is er erg duur,vooral de alcoholische drankjes. terug naar de Westerse prijzen,terwijl we net aan die van Maleisie gewend waren...aanrader is ook Emerald Bay,een rustige prachtige baai,waar het goed toeven is.Ook de junglewandeling die er naar toe voert mag je niet missen.Als je van spa houdt,zit je hier ook goed...

Kamertip: Wij hadden een garden villa,die prima was
  • Verbleef: Oktober, 2014, reisde met een partner
12 februari 2014 beoordeeld

We hebben al veel plaatsen gezien ,maar deze behoort tot één van de mooiste locaties! Het eten is er excellent en plaats om te relaxen! geen luidruchtige kinderen..de watervilla's zijn prachtig en personeel is vriendelijk,niets is voor hen teveel! De check-inn begint al op het vaste land opdat je dan gewoon na een drankje en een kleine uitleg over het resort (met plan) direct naar je kamer kan na een korte rit van een 10 min met de speedboot. De spa is ook één van de mooiste en heerlijk! Wij waren er 7 dagen in Pankor Laut en wij hebben ons zeker niet verveeld!

Kamertip: De spa-villa's zijn ook mooi, maar voor ons wat te rustig gelegen en te ver van het hoofdgebouw ...
  • Verbleef: Januari, 2014, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Lumut in overweging
op 6.5 km afstand
Anjungan Beach Resort
nr. 3 van 27 in Pangkor
365 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Pangkor Laut Resort geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Pangkor Laut Resort

Adres: Pangkor Laut Island, Lumut 32200, Maleisië
Telefoonnummer:
Locatie: Maleisië > Perak > Manjung District > Lumut
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Restaurant Spa Suites Zwembad Vervoer van/naar luchthaven
Stijl hotel:
Nr. 1 hotel aan het strand in Lumut
Nr. 1 voordelig hotel in Lumut
Nr. 1 beste resorthotel in Lumut
Prijsklasse: € 181 - € 402 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Pangkor Laut Resort 5*
Aantal kamers: 140
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Hotels.com, Ctrip TA, Agoda, Booking.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Pangkor Laut Resort met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Pangkor Laut Hotel Pangkor
Laut Pangkor

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?