Van tevoren boeken

Manieren om Sam Poh Temple te ontdekken
vanaf US$ 28,75
Meer info
Beoordeeld op 15 juli 2018 via mobiele applicatie

Mooie tempel! Onze dochters waren onder de indruk. Vriendelijke monniken. We ontstaken een kaard voor onze rode duivels en ze wonnen die nacht de kwart finale tegen Brazilië op het WK.

Datum van activiteit: juli 2018
Beoordeeld op 12 september 2017 via mobiele applicatie

De Tempel bereikt via wandelroute 3 en 2. Dat was een heftige (oerwoud)wandeling. Zorg voor goede schoenen. Het is sterk dalen en stijgel over boomwortels en stenen. De tempel is groot en interessant. Leuk om mee te pakken als je hier 3 nachten bent. Je kan dit overigens ook gewoon met de auto bereiken

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 16 maart 2017

echt niet de moeite waard om te bezoeken, hele cameron highlands is eigenlijk vergane glorie, alles wat aangeboden wordt is achterhaald, of oud en versleten

Datum van activiteit: februari 2017
Beoordeeld op 3 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prachtige boeddhistische tempel, straalt rust uit en is erg mooi. Je kunt er makkelijk parkeren, prima te combineren tijdens het bezoek van de Cameron Highlands. Wij hebben dit inclusief een tour gedaan.

Datum van activiteit: oktober 2016
Beoordeeld op 2 oktober 2016 via mobiele applicatie

Deze tempel is de hoogste. We waren gecharmeerd door de rust. De beelden zijn indrukwekkend. Ook het dak was kunstig.

Datum van activiteit: oktober 2016