Van tevoren boeken

Manieren om Sam Poh Temple te ontdekken
vanaf US$ 28,75
Meer info
Beoordeeld op 16 januari 2016

Deze Boeddhistische tempel heeft meer indruk gemaakt dan menig andere in Maleisië. Een beetje afgelegen op een heuvel achter het centrale plein van Brinchang. (10 min. lopen)

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 26 oktober 2015 via mobiele applicatie

Een Chinese boeddhistische tempel is duidelijk wat anders dan de Thaise die ik al wel kende. Deze is fraai van opzet en kent ook wat beschrijvingen in het engels over wat de grote beeldfiguren representeren.

Datum van activiteit: oktober 2015
Beoordeeld op 3 september 2015 via mobiele applicatie

Deze tempel is een belangrijke heilige plaats voor de lokale chinezen. Fraaie beelden binnen een fraai complex. Indien in Brinchang en 15 min tijd over: waard om te bezoeken.

Datum van activiteit: september 2015
Beoordeeld op 6 augustus 2015 via mobiele applicatie

Het is een tempel inderdaad. Een mooie tempel met Chinese invloeden lijkt wel. Wij zijn hier geweest na ons bezoek aan Thailand, waar we ook heel veel (mooiere) tempels hebben gezien. Het zat in ons toer pakket. Het is wel leuk om gezien te hebben.

Datum van activiteit: augustus 2015
Beoordeeld op 27 mei 2015

Deze tempel is makkelijk bereikbaar op 1 km stappen van het centrum van Brincham. Het is alle dagen open van 9:00 tot 18:00 uur. De toegang is gratis.

Bij het bezoek van de tempel moet je wel je schoenen uitdoen. Dit is een klassieke, veelkleurige Boedhistische tempel met typische wierookvaten, vergulde beelden en andere leuke kitsch. Het uitzicht is wel mooi.

Datum van activiteit: mei 2015