“Overheerlijk!”
Beoordeling van Sun Cafe

Sun Cafe
Geclassificeerd als nr. 25 van 516 Restaurants in Langkawi
Geschikt voor: Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen, Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Lunch, Diner, Ontbijt, Reserveringen
9 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Grote porties voor niet al teveel geld. Vers en goed bereid, niet flauw maar gewoon goed gekruid. Mooie uitstraling en vriendelijk personeel! Ga er heen

29 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten en een goede service. De pizza’s smaakte erg goed. Net voorbij Pentang Cenai waar het iets rustiger is, erg prettig.

24 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooi restaurant vlakbij ons appartementen complex Fuuka villa. Bediening is uitstekend net als het eten. Prijs ligt iets hoger dan gemiddeld, maar daar krijg je dan ook wel wat voor.

9 februari 2018 beoordeeld

Zodra je binnenkomt wordt je hartelijk ontvangen door de ontzettende lieve dames en heren.
Het eten is echt super, meerdere keren hier gegeten en elke keer weer die geweldige service en heerlijke gerechten.
Voor ons het beste restaurant van Langkawi.
Denk dat we bijna de hele menukaart geprobeerd hebben, echte aanraders zijn de Barracuda, King Prawns en de beef rendang.
Eet smakelijk

5 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Als je een avond lekker Europees georiënteerd wilt eten met super Service en lekkere muziek is er maar één adres en dat is hier
We kwamen er bij toeval maar zijn niét meer ergens anders naar toe gegaan!

Reizigers die Sun Cafe bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District

Langkawi, Langkawi District

In Sun Cafe geweest? Deel je ervaringen!