“Alsof je in Frankrijk bent...”
Beoordeling van MY French Factory

MY French Factory
Geclassificeerd als nr. 8 van 516 Restaurants in Langkawi
Keukens: Frans
25 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De kinderen wilde weer eens iets anders eten dan Aziatisch. Daarom zijn we hier naar toe gegaan. Heerlijke crepes gegeten! Zeker een aanrader voor gezinnen met kinderen!

Myfrenchfactory, Owner van MY French Factory, reageerde op deze beoordelingGereageerd 19 september 2017

Bonjour Tony v,

Thank you for recommending MY French Factory for families with children. Nice to read that your kids were happy with our french crêpes.
Thanks for your review and hope we will see you again

Merci,
Vincent
MY French Factory Langkawi

19 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een paar weken reizen door Maleisië was een pannenkoek welkom! Pannenkoeken vers bereid en snelle service, gaan zeker nog keer terug!

Myfrenchfactory, Owner van MY French Factory, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 januari 2017

Bonjour Samira1990,
Thank you for your nice comment. It is a real pleasure to read that you have appreciated our food.
Merci and looking forward to see you again at MY French Factory :-)

A bientot,
Soumia and Vincent

31 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na het lezen van alle goeie reacties op tripadvisor hebben wij besloten om te gaan eten bij my french factory. De keuze was best lastig aangezien alles er lekker uit zag op de kaart... Uiteindelijk besloten om te gaan voor de crêpe met banaan en chocola en de crêpe met zelfgemaakte caramel saus. Ze smaakten heerlijk!! De eigen gemaakte caramelsaus was top van smaak! De eigenaresse kwam een persoonlijk praatje maken en er hing een gezellig, ontspannen sfeertje. Wij zouden dit zeker adviseren! (Wel meer als lunch of dessert ipv diner)

Myfrenchfactory, Owner van MY French Factory, reageerde op deze beoordelingGereageerd 1 augustus 2016

Bonjour jytte E,
Thank you for visiting MY French Factory. We are really happy to read that you have liked our homemade french crêpes and the atmosphere in our creperie.
We hope we will see you again.
Thanks for your review.

Soumia and Vincent.

17 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Centraal gelegen restaurant, dit maakt het ook wel wat prijziger (20 rym voor een gezouten pannenkoek)
De pannenkoek is vrij dun en komt met een tartaar saus die niet echt past en niet echt lekker smaakt. Door de vele goede reviews hadden wij hoge verwachtingen. Deze werden echter niet volledig ingevuld. Wij vonden het maar zozo.
Hadden een vers watermeloen sapje die wordt geserveerd in een nutella pot.

22 mei 2016 beoordeeld

Het is eens wat anders dan Nasi Lemak.
Grote keuze zoete of hartige crêpes en op aanvraag zelfs glutenvrij.
Origineel en lekker.

Reizigers die MY French Factory bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District
Langkawi, Langkawi District

In MY French Factory geweest? Deel je ervaringen!