“Heerlijk Indiaas eten”

Maroush
Geclassificeerd als nr. 46 van 534 Restaurants in Langkawi
Keukens: Indiaas
25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten in een ambiance van India. TOP restaurant met authentieke gerechten. Naanbrood in verschillende smaken. Lassi als heerlijke dorstlesser. Chicken massala niet te versmaden.
Tandoori's in verschillende smaken. Top

Datum van bezoek: juli 2018

25 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is eten is super lekker en de bediening is ook heel goed. Het restaurant is ook leuk aangekleed en vergelijking met andere

Datum van bezoek: juli 2018
7 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk indiaas gegeten. Genoeg keuze aan verschillende gerechten, zowel kip, lam, zeevruchten als vegetarisch. Gezellige sfeer en goede bediening. Een aanrader in Langkawi. De kip kurma en naanbrood ui zijn erg aan te raden.

Datum van bezoek: augustus 2017
28 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het eten was goed, maar niet kijken op de vloer, tafelkleed en keuken wat een smerige bedoeling. Na onze bestelling stond binnen een minuut het voorgerecht en hoofdmaaltijd op tafel. Na een half uur stonden we weer op straat. Lekker gezellig Indië's eten.

Datum van bezoek: juli 2017
21 januari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 3x hier gegeten en als we dit restaurant eerder hadden geprobeerd waren we vaker gekomen.
Het maakt niet uit wat je neemt, alles is hier volgens mij lekker. Ze hebben een paar gerechten die je in elk Indiaas restaurant vindt, maar daarnaast heel veel wat ik niet kende. Veel bijzondere smaken en niet alleen maar Indiaas.
Daarnaast is dit restaurant gezellig ingericht, in tegenstelling tot 99% van de restaurants hier.
Zeker een aanrader dus!

Datum van bezoek: januari 2017

Reizigers die Maroush bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District

In Maroush geweest? Deel je ervaringen!