Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het lankawi lagoon resort met eens de zo bijzonder op palen in de zee gebouwde kamers is totaal in verval geraakt. Het resort is failliet gegaan en toen opgesplitst en verkocht aan who-ever. Resultaat er is geen verantwoordelijkheid voor de algemene faciliteiten. Ieder voor zich en geen samenwerking om er samen iets van te maken. Slopen die hap.

Verbleef: augustus 2017, reisde met familie
Beoordeeld op 6 januari 2017 via mobiele applicatie

Ronduit slecht
Verouderd
Kapot
Vies
Niets te eten. Of te drinken
in alles kapot of vies
Advies ga er niet heen
Personeel weet ervan maar doen niets
Onbegrijpelijk dat deze accomodatie nog in de boeken staat
. ...

Verbleef: januari 2017, reisde met een partner
Beoordeeld op 21 mei 2016 via mobiele applicatie

Het hotel is aan renovatie toe. Sommige kamers worden momenteel gerenoveerd. Kamers zijn wel ruim met een mooie badkamer. Mooi gelegen aan een lagune precies halverwege Chenai en Cable car.
Erg rustig, mooi zwembad.

Verbleef: mei 2016, reisde met een partner
Beoordeeld op 10 december 2014

een hotel waar je niet wil wezen! De manager is onbeschoft en kan het werk gewoon dom weg niet aan. Alles was voor ons geregeld en betaald maar toch moesten we gewoon de trips extra betalen want in hun systeem stond er dat er nog betaald moest worden .. Bewijzen bij ons maar dat mocht niet baten.

Kamers:op het balkon durfde ik niet te staan .. Die was oud en zeer slecht onderhouden ( niet alles is met een beetje verf op te knappen ) verder een flinke opknap beurt is geen overbodig luxe. De foto,s op hun site is duidelijk van jaren terug.
Buffet matig en men schenkt geen druppel alcohol ..
Binnen een uur waren we uit gecheckt .. En naar een ander hotel gegaan .. Uiteindelijk een prachtige tijd gehad op langkawi maar niet dankzij Lagoon resort! Niet boeken !

Verbleef: november 2014, reisde met een partner
Beoordeeld op 14 oktober 2014

Dit hotel is zeker geen 4 sterren hotel, eerder 2 a 3 sterren. Bij de receptie stonden ook vaak klagende gasten, hier werd niet echt op ingegaan. In de badkamer zaten kakkerlakken en die werd ook niet goed schoongemaakt. Ook zit dit hotel overal ver vandaan. Absoluut geen aanrader. De manager van de receptie zal je zeker niet vriendelijk te woord staan en is niet bekend met klantenservice. De gratis WiFi in de lobby was ook waardeloos, internet kon je er niet mee op. We hebben dus alle dagen zonder WiFi gezeten daar.

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner