“Lekkere mix-grill”

Geclassificeerd als nr. 13 van 516 Restaurants in Langkawi
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen
24 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gewoon lekker gegeten bij Yasmin, kindvriendelijk restaurant. Keuze uit vlees, vis en Syrische gerechten. Geen kindermenu’s maar een portie rijst met was vlees en groente is zo gemaakt. Eten, drinken met zijn 2en en dochter van 1,5 was ongeveer 120-140RM.

18 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vlotte bediening. Voorafje en drankjes netjes opgemaakt. Hoofdgerechten geweldig volgens onze kids. Kwaliteit/prijsverhouding prima

28 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gisteren heerlijk gegeten. Mijn partner had de mixed grill en ik had gestoofd lamsvlees met rijst. Het lamsvlees smaakte goed, was lekker gekruid en mals. Het enige minpunt was dat het gerecht stukken vet bevatte.
We kregen vooraf vers gebakken warm brood. Dit smaakte goed met de hummus. Ook de ayran smaakte goed.
Dit restaurant is de moeite waard als je een keer behoefte hebt aan wat anders dan aziatisch eten.

23 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier vegetarische moussaka, moussaka met gehakt, inktvis, kip shoarma en falafel gegeten. Alles heerlijk maar de vegetarische moussaka was de lekkerste die ik ooit gegeten heb en het platte brood hebben we 3x bijbesteld. Aardige mensen, snelle bediening. Aanrader!

11 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Kip shawarma en kip kebab gegeten. Beiden gesmaakt. Vers gebakken brood erbij dat buiten gebakken wordt waar je het kan zien. Vriendelijke bediening en proper.

Reizigers die Yasmin Restaurant bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District

Langkawi, Langkawi District

In Yasmin Restaurant geweest? Deel je ervaringen!