Beoordeeld op 15 augustus 2019 via mobiele applicatie

Mooi hotel, goede kamers, service is erg goed.
Er rijden gratis shuttle busjes rond die je over het gehele terrein brengen. Ook kunnen ze je brengen bij oriental village.

Ontbijt zeer uitgebreid en goed.

Mooi zwembad, voldoende ligbedjes. Drankjes tijdens happy hour leuk geprijst.

Eten bij Thai he erg duur en niet wat wij er van verwacht hadden, mini kleine hapjes tegen een absurd hoge prijs. Het eten was voor Thaise begrippen ook niet goed en vergelijkbaar

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 4 augustus 2019 via mobiele applicatie

Aan zee in het oerwoud gebouwd resort. Mooi strand met heel veel lawaai van jetski’s. De hele dag hoor je die dingen bij aanlandige wind. En hard ook. Voor je rust op een tropisch strand is dit grote resort absoluut geen aanrader. Dat is jammer want verder is het wel mooi. Je ziet er veel wilde dieren. Als ze die verschrikkelijke jet ski’s wegdoen zouden ze van mij zo twee extra sterren krijgen.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 7 juli 2019 via mobiele applicatie

Goed resort de regenwoud chalet was heel lawaaierig we hadden een chalet met een tussendeur is goed als je met kinderen bent nu waren we met goede vrienden
Maar kan me voorstellen als er iemand anders ligt erg krakende vloer en de tussenuur is precies van papier aan de receptie waren ze erg onvriendelijk als we een alleenstaande chalet vroegen en kregen deze ook niet de restaurants in het resort zijn super vriendelijk personeel goed en verzorgd eten natuurlijk duurder dan als je buiten het resort gaat eten zwembad ok met bar en voldoende ligstoelen in het resort heel vriendelijk en behulpzaam al kan het aan de receptie veel beter er was ons een doucheruimte beloofd omdat we laat vertrokken eens gebruik van te willen maken was er geen meer toen ik dreigde en vroeg om de generaal manager te spreken was er ineens wel 1 beschikbaar
Voor de rest mooie ligging

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 16 juni 2019

Qua ligging en service is dit verreweg het beste hotel waar we geweest zijn gedurende onze rondreis in Azie. Wat een feest om hier te verblijven. Privé strand, vijf restaurants, heerlijk uitgebreid ontbijt en een prachtig strand. Mijn man heeft gedurende het verblijf in dit resort een ongeluk gehad tijdens een excursie. De front office manager is naar het ziekenhuis gekomen om documenten te brengen en heeft ons geweldig ondersteund op allerlei mogelijke manieren. Toen mijn man ontslagen werd uit het ziekenhuis, stond er ook nog een fruitmand op de kamer met een beterschapskaartje. Overweldigend! Wij willen beslist nog een keer terug.

Kamertip: Er zijn diverse huisjes, met en zonder uitzicht met verschillende prijscategorieën. Wij hadden een rainforest chalet. Prima!
Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeeld op 9 juni 2019 via mobiele applicatie

Wat een genot om hier te mogen verblijven. Prachtige authentieke huizen in the forest langs de zee. Ons huisje stond in the forest en met toeval ook nog met uitzicht op zee. Echt geweldig. Het huisje was schoon en heeft een balkon waar je heerlijk een kopje thee of koffie kan drinken onder het genot van alle dieren geluiden en een eekhoorn die voorbij springt. Dit resort heeft een aantal restaurants die uitstekend zijn met live muziek elke avond. Je kunt aan het zwembad liggen met een bar in het water, maar je kunt ook naar het strand gaan. Als je geluk heb, dan rennen in de ochtend de otters het strand op om een visje te vangen. In de ochtend/avond kan je de prachtigste wildlife tegen komen o.a. Dusky Leaf Monkeys, Hornbill (Neushoornvogel), De Maleise vliegende kat wordt ook wel vliegende lemur, colugo, cobego en koeboeng genoemd. Ontzettende vriendelijk personeel, zo rijden er shuttle busjes door het resort zodat je niet veel hoeft te lopen naar je huisje of naar de receptie. Ook rijden naar de kabelbaan. Hier zitten ook een aantal winkeltjes en restaurants. Aanrader om daar je flesjes drinken te halen. Deze zijn daar veel goedkoper. Een oase van rust, echt geweldig.

Datum van verblijf: juni 2019