“Super lekker gegeten!”

Keukens: Maleisisch
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Buiten zitten, Reserveringen
14 februari 2018 beoordeeld

Ik ben in januari 2018 verschillende keren in de Red Sky gaan eten. Iedere keer weer was ik blij verrast! Het eten is er heerlijk. Hun stuffed chicken with spinach and cheese sauce vond ik superlekker; ook de spaghetti bolognaise, de zalm, en de gegrilde steak met een saus waarvan ik de naam niet meer weet waren heerlijk, net zoals nog andere gerechten die ik er gegeten heb.
Ze hebben echt een superchef! En de bediening was vlot, beleefd, attent... precies zoals het hoort!

5 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten! We hadden beide een gerecht met kip besteld. We kregen het erg mooi opgediend, verse groente erbij. De bediening was erg vriendelijk. Het restaurant is mooi aangekleed, met lichtjes en een gezellig terrasje. Zeker een aanrader. Het is wel wat duurder dan de standaard restaurantjes overal, maar wij vonden het een aangename afwisseling!

19 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 keer geweest en 2x heel lekker gegeten met aardig en oplettend personeel. Ook een voordeel was dat hier het eten wel tegelijk komt en dat alles vers bereid uit de eigen keuken komt.
Tip. Voor een toetje het sago toetje was erg lekker

11 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

De zaak ziet er gezellig uit. De bediening is erg vriendelijk. We hadden gekozen voor de chicken nacho's als voorgerecht, Hor fun Rn fried mee mama. De hoofdgerechten kwamen voor het voorgerecht. Eten was matig/ oké.
Typisch drie bolletjes.

9 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Keuze uit Maleisische en Europese gerechten. Presentatie, smaak en service zijn erg goed! Vooral de service wordt nergens in Langkawi geëvenaard. De locatie die tripadvisor aangeeft klopt niet, ze zitten naast de RedTomato.

Reizigers die Red Sky Restaurant and Bar bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District
Pantai Cenang, Langkawi

In Red Sky Restaurant and Bar geweest? Deel je ervaringen!