“Heerlijk Indiaas eten”
Beoordeling van Colonial India

Colonial India
Geclassificeerd als nr. 41 van 570 Restaurants in Langkawi
4 weken geleden beoordeeld

Zeker een aanrader en vlakbij het strand! Het eten was uitstekend en de bediening aas vriendelijk! Zeker een volgend bezoek waard!

Datum van bezoek: september 2019

5 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten ondanks dat het rustig was .schroom niet om na binnen te gaan.je word beloont met een glimlach en lekker eten.

Datum van bezoek: september 2019
18 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Na al die recensies dacht ik probeer het maar maar ik vond het 10x niks naan was droog en de rest niet zo lekker. Heb vaak indiaans gegeten maar dit vond ik niks

Datum van bezoek: januari 2019
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor zijn wij terecht gekomen bij dit restaurant!
Wij hebben net als de rest hier ook heerlijk gegeten! Tip: Roti en Lam of Roti en Kip, en dan een 1 persoons rijst bakje erbij.

-Jong koppel uit Maastricht-

Datum van bezoek: september 2018
10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Indiaas restaurant zoals een Indiaas restaurant hoort te zijn. Eenvoudige inrichting. Het eten is wel heel smaakvol. Goede bediening.

Datum van bezoek: mei 2018

Reizigers die Colonial India bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District

In Colonial India geweest? Deel je ervaringen!