“Heerlijk gegeten!”
Beoordeling van Colonial India

Colonial India
Geclassificeerd als nr. 35 van 516 Restaurants in Langkawi
12 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Via Tripadvisor zijn wij terecht gekomen bij dit restaurant!
Wij hebben net als de rest hier ook heerlijk gegeten! Tip: Roti en Lam of Roti en Kip, en dan een 1 persoons rijst bakje erbij.

-Jong koppel uit Maastricht-

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een Indiaas restaurant zoals een Indiaas restaurant hoort te zijn. Eenvoudige inrichting. Het eten is wel heel smaakvol. Goede bediening.

19 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij komen al 7jaar op Langkawi, dit restaurant is de beste indiaan die er is op dit eiland. Bediening is vriendelijk en het eten smaakt voortreffelijk, het is gewoon jammer als je bord leeg is! Een echte aanrader voor de liefhebber van de indiaanse keuken! Top

12 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De ober adviseert goed met het maken van een keuze. Het eten was heerlijk van smaak, een goede verhouding (rijst/vlees) en verse lassi (milkshake)

15 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk indiaans gegeten. Het ziet er niet heel gezellig en schoon uit, maar het eten is er echt heerlijk. De eigenaar helpt je ook graag met aanbevelingen als je niet weet wat je moet bestellen. En erg goedkoop!

Reizigers die Colonial India bekeken, bekeken ook

Langkawi, Langkawi District

In Colonial India geweest? Deel je ervaringen!