Beoordeeld op 21 april 2018 via mobiele applicatie

Super vakantie gehad in dit hotel! Alles tot in de puntjes verzorgd ! Kamer meermaals per dag gereinigd, eten steeds vers en zeer lekker! Werknemers super attent! & Wanneer je uitstappen wil doen waar je jaren later nog over praat, contacteer dan Hassan! Altijd eerlijk en correct !

Datum van verblijf: juli 2017
Web M, General Manager van Diamonds Dream of Africa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 mei 2018

Dear Lyneke4,

Greetings from Diamonds Dream of Africa!

We appreciate your positive feedback and for staying in our hotel. We do take pride in catering to our guests' needs the best way we can.

Looking forward to having you again in the hotel.

Warm Regards,

Alex Zissimatos,
General Manager.

Beoordeeld op 13 november 2017 via mobiele applicatie

Ideaal hotel voor wie van rust en lekker eten houd.
Echt rust want veel valt er niet te beleven. Het hotel ernaast 'sandies tropical beach' waar we ook toegang tot hadden was men aan het renoveren. Wat veel goed maakt is het lekkere eten. Goed ontbijt 'morgens. 's middags 5 gangen a la carte en 's avonds nog eens 5 gangen a la carte. En toch geen enkele dag hetzelfde gehad. Alleen mocht het iets trager komen. Op een bepaald ogenblik had ik 3 gangen tegelijkertijd op mijn tafel staan. Een pluim voor het personeel. Vriendelijk en behulpzaam. Mooie en zeer ruime propere kamer die meermaals per dag opgeruimd wordt. Samengevat een zeer goed hotel voor enkele dagen maar niet langer.

Datum van verblijf: juli 2017
Web M, General Manager van Diamonds Dream of Africa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2017

Dear Klein Gezelling,

Greetings from Sandies Tropical Village!

Thank you so much for staying with us and for taking your time to share your experience on TripAdvisor. we are greatly honored to know that you had a wonderful moment and you appreciated the good food and the nice comment about our staff and the rooms. Looking forward to welcoming you again soon.

kind Regards,
Alexander Zissimatos

Beoordeeld op 26 oktober 2016

We hadden All-in service, daar is ook alcohol bij inbegrepen, tenzij je echt bijzonder duurdere dranken wil. Heerlijk eten, 5 gangen lunch en 5 gangen diner, als je jezelf niet beperkt kom je rond terug. Grote kamers, goed meubilair. Zeer flexibel en dienstbaar personeel. Geen enkele keer "dat kan niet" gehoord. Heb dan ook geen al te rare verzoeken gedaan, maar toch.
Super ligging aan de warme zee, marine park met snorkelen om de hoek.

Het grootste nadeel is dat ik een paar kilo zwaarder thuis ben gekomen... Ander klein nadeel is de strandhandelaren die je van verre al toeroepen. Als je bij het begin al een paar kleinigheden bij verschillende koopt ben je er grotendeels van af.

Dit hotel en dit gebied verdient zeker meer toeristen dan het nu krijgt!

Kamertip: Hoe lager het nummer, hoe dichter bij het zwembad.
Datum van verblijf: oktober 2016
Web M, General Manager van Diamonds Dream of Africa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 november 2016

Dear Gert v,

Greetings from Diamonds Dream of Africa!

Thank you very much for staying in our hotel and for sharing your experiences on TripAdvisor.

We are happy to read that you fully enjoyed your stay and appreciated the all inclusive drinks, food, staff who took good care of you, location and excursion to Marine Park.

Thank you so much for your feedback on beach traders. We are in the process of getting a solution that will be of help to everyone.

We hope to welcome you again soon.

Warm Regards,
Diamonds Dream of Africa.

Beoordeeld op 16 september 2015

In dit hotel word je echt in de watten gelegd, de service is top! Het is kleinschalig (33 junior suites en 2 suites) en heel rustig en schoon. Het personeel is uiterst vriendelijk, het eten van zeer goede kwaliteit.
De transfer vanaf Mombassa vonden wij wel erg lang (2,5 uur). En wij vonden de beach boys nogal vervelend, maar dat ervaart iedereen anders.
Breng ook zeker een bezoek aan de crocodile farm (vraag de mensen van het animatie team, zij brengen je er naartoe)!

Kamertip: Als je een kamer hebt recht tegenover de receptie (T105 bijvoorbeeld), dan heb je wel wifi :-)
Datum van verblijf: augustus 2015
Web M, Manager van Diamonds Dream of Africa, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 september 2015

Dear Guest,
thank you so much for your lovely review: it was a pleasure to read that you felt the genuine warmth and hospitality of the team!
We are glad that you appreciated the quality of the food: our chefs use only fresh and high quality ingredients to prepare everyday taste dishes for our esteemed guests.

We look forward to welcoming you back soon.

Your sincerely,
Diamonds Dream of Africa

Beoordeeld op 24 december 2014

Het personeel, wat er meer dan voldoende aanwezig is, is super aardig en behulpzaam.
Het resort ligt er zeer mooi bij.
De all-incl. formule is zeer uitgebreid.
Meer dan voldoende restaurants met hun eigen kaart.
's Avonds leuk en divers entertainment.

Datum van verblijf: december 2014