“Super service!”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Diamonds Dream of Africa
Beoordeeld als nr. 5 van 28 hotels in Malindi
26 oktober 2016 beoordeeld

We hadden All-in service, daar is ook alcohol bij inbegrepen, tenzij je echt bijzonder duurdere dranken wil. Heerlijk eten, 5 gangen lunch en 5 gangen diner, als je jezelf niet beperkt kom je rond terug. Grote kamers, goed meubilair. Zeer flexibel en dienstbaar personeel. Geen enkele keer "dat kan niet" gehoord. Heb dan ook geen al te rare verzoeken gedaan, maar toch.
Super ligging aan de warme zee, marine park met snorkelen om de hoek.

Het grootste nadeel is dat ik een paar kilo zwaarder thuis ben gekomen... Ander klein nadeel is de strandhandelaren die je van verre al toeroepen. Als je bij het begin al een paar kleinigheden bij verschillende koopt ben je er grotendeels van af.

Dit hotel en dit gebied verdient zeker meer toeristen dan het nu krijgt!

Kamertip: Hoe lager het nummer, hoe dichter bij het zwembad.
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met familie
Web M, General Manager van Diamonds Dream of Africa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 11 november 2016

Dear Gert v,

Greetings from Diamonds Dream of Africa!

Thank you very much for staying in our hotel and for sharing your experiences on TripAdvisor.

We are happy to read that you fully enjoyed your stay and appreciated the all inclusive drinks, food, staff who took good care of you, location and excursion to Marine Park.

Thank you so much for your feedback on beach traders. We are in the process of getting a solution that will be of help to everyone.

We hope to welcome you again soon.

Warm Regards,
Diamonds Dream of Africa.

Schrijf een beoordeling

16 september 2015 beoordeeld

In dit hotel word je echt in de watten gelegd, de service is top! Het is kleinschalig (33 junior suites en 2 suites) en heel rustig en schoon. Het personeel is uiterst vriendelijk, het eten van zeer goede kwaliteit.
De transfer vanaf Mombassa vonden wij wel erg lang (2,5 uur). En wij vonden de beach boys nogal vervelend, maar dat ervaart iedereen anders.
Breng ook zeker een bezoek aan de crocodile farm (vraag de mensen van het animatie team, zij brengen je er naartoe)!

Kamertip: Als je een kamer hebt recht tegenover de receptie (T105 bijvoorbeeld), dan heb je wel wifi :-)
  • Verbleef: Augustus, 2015, reisde met een partner
Web M, Manager van Diamonds Dream of Africa, reageerde op deze beoordelingGereageerd 30 september 2015

Dear Guest,
thank you so much for your lovely review: it was a pleasure to read that you felt the genuine warmth and hospitality of the team!
We are glad that you appreciated the quality of the food: our chefs use only fresh and high quality ingredients to prepare everyday taste dishes for our esteemed guests.

We look forward to welcoming you back soon.

Your sincerely,
Diamonds Dream of Africa

24 december 2014 beoordeeld

Het personeel, wat er meer dan voldoende aanwezig is, is super aardig en behulpzaam.
Het resort ligt er zeer mooi bij.
De all-incl. formule is zeer uitgebreid.
Meer dan voldoende restaurants met hun eigen kaart.
's Avonds leuk en divers entertainment.

• Verbleef: December, 2014, reisde met een partner
29 augustus 2014 beoordeeld

Waren begin augustus voor twee weken op verlof in dit prachtig hotel. Het hotel is kleinschalig en rustig, de service en de vriendelijkheid van het personeel subliem, het eten afwisselend en van zeer goede kwaliteit. Het "Afrikaans buffet" (éénmaal per week) overtrof de verwachtingen. Het privé-strand is gewoon prachtig, en het zwembad voldoende groot (en diep).
Alhoewel "Dreams of Africa" zeer rustig is, staan de uiterst vriendelijke animatoren van het hotel ernaast voor je klaar (iedere namiddag beach volley was heerlijk voor de kinderen, evenals kajakken op zee). We hebben een safari geboekt bij Hassan (een lokale organisator die reeds heel wat Belgen als klant heeft), evenals een "bleu safari" op zee, en een excursie naar het binnenland. Dit alles is zeker voor herhaling vatbaar !!

• Verbleef: Augustus, 2014, reisde met familie
6 juni 2014 beoordeeld

Wij hebben een prachtige reis gehad in kenia. Het hotel is schoon, mooi en rustig. De kamer ( juniorsuite ) is zeer comfortabel ( aerco, minibar, grote badkamer, terras, kluis, schone comfortabele bedden, ... ). De all in is heel uitgebreid. Het hotel regelt ook excurcies, zoals een safari, boottochtje, snorkelen, duiken... De bediening en het eten is super. In oktober gaan we terug maar dan voor twee weken! Een week is veel tekort. De spabehandelingen zijn van superieure kwaliteit en naar onze normen niet duur.
Een aanrader!

Kirsten & monica

• Verbleef: April, 2014, reisde met vrienden
23 mei 2014 beoordeeld

Onze eerste keer in Kenia is een topper geworden, zeker ook door onze ervaring met dit hotel. Heel klassevol, lekker eten, de bediening is super, heel persoonlijk, maar toch niet opdringerig. Ook de chef Phestus is een aimabele man. Ik vertelde hem dat ik graag eens krokodil gegeten had en de volgende avond kreeg ik een proevertje voorgeschoteld (als dit geen VIPservice is!!)Thanks to Phestus!!
We hebben ook een 2 daagse safari geboekt bij Hassan. Iemand die in Malindi woont en er safari' s organiseert. We waren eerst wat terughoudend, maar beslisten toch om met hem deze ervaring aan te gaan. Het werd een "lifetime experience"!!!! Hassan en zijn chauffeur weten als geen ander dieren op te sporen, ze voldoen aan al je vragen, wensen...We logeerden in de Voi Lodge....een zalige plaats! Want waar kun je nu, wanneer je naar het ontbijt wandelt, meemaken dat de olifanten in groep bijna naast (5meter) je meelopen!!!! Ik kan alleen maar aanraden : ga met Hassan mee en beleef de tijd van je leven. (malindisafaris.net)
De combinatie van al deze ervaringen maakte dat wij van dag een tot de laatste minuut genoten hebben.
We hebben Moses, Dolla, Gladys, Josephat, Elvis, en al de anderen voor altijd in ons hart gesloten...We'll be back...for sure!

• Verbleef: Mei, 2014, reisde met een partner
5 februari 2014 beoordeeld

Het is nu reeds de 5e maal dat wij ons verlof in Kenia doorbrengen (Malindi) en hebben steeds verbleven in Malindi Beach hotel (Sandies) dat jammer genoeg nu gesloten is en dat ons toen al bekoorde. Daardoor hebben wij onze toevlucht genomen tot een ander charmehotel dat vlak bij ligt, en dat door onze vrienden, die er al meerdere malen hebben verbleven, als een topper werd beoordeeld en niets is minder waar. Het hotel straalt klasse uit, prachtige kamers, zeer lekker en gevarieerd eten, tof en gedistingeerd personeel en een zeer goed management. Het hotel ligt vlak aan de zee en ligt aan een mooi zandstrand. De beachboys die flaneren langs de hotels in de hoop de één of andere deal te kunnen doen, kunnen je rustige wandeling op het strand enigszins wel verstoren doch in vergelijking met de vorige jaren is dit sterk verminderd en wordt er extra toezicht gehouden op het strand en wordt er ingegrepen indien men zich niet aan de regels houdt.
Dus voor wie houdt van de rust, van een gezellig charmant hotel met uitstekende bediening is de Dream of Africa een echte aanrader.

• Verbleef: Januari, 2014, reisde met vrienden
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Malindi in overweging
op 0.4 km afstand
474 beoordelingen
op 0.1 km afstand
Kilili Baharini Resort & Spa
Prijzen weergeven

In Diamonds Dream of Africa geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Diamonds Dream of Africa

Adres: Casuarina Road, Malindi 80200, Kenia
Locatie: Kenia > Pwani (Coast) > Malindi
Voorzieningen:
Bar/lounge Zakencentrum met internettoegang Fitnesscentrum / sportruimte Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Spa Suites Zwembad
Stijl hotel:
Nr. 1 luxe hotel in Malindi
Nr. 2 romantisch hotel in Malindi
Nr. 2 spahotel in Malindi
Nr. 3 beste resorthotel in Malindi
Prijsklasse: € 141 - € 230 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:5 ster(ren) — Diamonds Dream of Africa 5*
Aantal kamers: 35
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Diamonds Dream of Africa met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Diamonds Dream Of Africa Hotel Malindi
Dream Of Africa Malindi
Dream Of Africa Hotel

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?