“Beste visrestaurant van Beppu”
Beoordeling van Minamimaru Nemu

Minamimaru Nemu
Geclassificeerd als nr. 93 van 1.018 Restaurants in Beppu
22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden wat anders dan sushi en keamen yerecht bij dit restaurant. Natuurlijk in een klein zijstraatje. Alleen maar lokale mensen en wij. Het was in één woord geweldig!!!! Wat een kunstenaars met vis. De vis wordt levend gevangen uit een aquarium. Vakkundig schoongemaakt door een master en daarna bereid door de chef als een super sashimi! Een geweldige ervaring!!! Echt doen als je in Beppu bent.

5 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

3 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

29 juli 2017 beoordeeld

Reizigers die Minamimaru Nemu bekeken, bekeken ook

Beppu, Oita Prefecture

In Minamimaru Nemu geweest? Deel je ervaringen!