Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.314)
Beoordelingen filteren
1.314 resultaten
Waardering van reizigers
345
681
231
39
18
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
345
681
231
39
18
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 1.314 beoordelingen
Beoordeeld op 24 september 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel logt direct aan het station van Nara (een van de twee). Het Buddha beeld is ongeveer een half uur lopen, maar wel een leuke wandeling door de winkelstraat.

De lobby van het restaurant ziet er veelbelovend uit, maar de kamers zijn wel wat oud. Goede bedden en voldoende ruimte in de kamers, maar wel erg kleine badkamer.
Je ruikt op een aantal plaatsen dat er vroeger werd gerookt in dit hotel, niet hinderlijk in de kamer.

Vriendelijke staff bij de lobby.

Datum van verblijf: september 2017
Reistype: Reisde met een partner
Bedank GillesHoll
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 april 2015

de badkamers zijn eerder klein, wel goed voorzien. inkom met grandeur, vriendelijk personeel, zeer lekker restaurant en schitterend ontbijtbuffet. ligt dicht bij het treinstation, geen last van lawaai.

Datum van verblijf: april 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Service
Bedank muriel40
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
3 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: mei 2019
  • Reistype: Reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nikko-nara, 支配人 van Hotel Nikko Nara, reageerde op deze beoordelingGereageerd 2 weken geleden
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 27 februari 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nikko-nara, 支配人 van Hotel Nikko Nara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 maart 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 12 januari 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: januari 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
nikko-nara, 支配人 van Hotel Nikko Nara, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 15 januari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken