“Voor de hertenliefhebber”

Van tevoren boeken
Meer info
US$ 554,92*
Vanaf
Private Full-Day Charter including Osaka, Nara ...
Geclassificeerd als nr. 3 van 229 dingen om te doen in Nara
2 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het is een gek tafereel met alle herten hier. Ik vond het leuk om gezien te hebben, het is een prachtig park, maar ik vond het geen hoogtepunt. Daar is het gewoon te druk voor. Op andere plekken was het ook druk (shibuya, dotonbori, inari etc) maar hier verstoorde het echt de rust van het park. Ik hoopte mooie fotos te maken van de herten met de tempels maar dat was onmogelijk door het massatoerisme. Het krioelde na de lunch echt van de mensen. Als je bereid bent de herten te voeren kun je met ze knuffelen. Anders vinden ze je uiteraard niet interessant. Als je de hele dag met herten wil spelen is dit een aanrader.

29 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Overal hertjes, dat maakt het leuk, maar eigenlijk geen reden om Kyoto te verlaten. Ga lekker naar Inara tempel, of blijf in Kyoto, maar ga niet naar Nara, zonde van de tijd.

30 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hertjes spotten is hier niet moeilijk. Heb zelf het voeren achterwege gelaten. Tempels in het park zijn mooi, naar tempel met bronzen Boeddha gegaan, indrukwekkend. Was lekker rustig (laagseizoen) alleen wat schoolreisjes

22 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

In dit park lopen de herten los rond. Vaak worden ze gevoerd en ze zijn dan ook niet bang voor mensen. Ze kunnen wel opdringerig zijn. Het is leuk wandelen in dit park van tempel naar tempel.

Bekijk meer beoordelingen
8 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi park vol met erg mooie tempels. Beroemd zijn ook de herten die er rondlopen en bedelen om eten - of het zelf pakken als je niets geeft. Kleding wordt soms ook aangezien voor voedsel, dus pas op!

Reizigers die Nara Park bekeken, bekeken ook

In Nara Park geweest? Deel je ervaringen!