Opslaan

vanaf US$ 67,60
vanaf US$ 69,30
vanaf US$ 136,70
9 augustus 2016 beoordeeld

Wij hadden een prachtige dag.
In het station heb je een engelstalig info standje en daar hebben we een gratis vrijwilliger gids meegekregen. Deze persoon heeft ons de gehele dag (7 uur) geholpen door het park. Echt een aanrader.
Het park is omringt met tamme herten, shinto en boeddhisme tempels. Hier vind je oa de grootste bronzen Buddha ter wereld! Zeker een kijkje nemen

4 augustus 2016 beoordeeld

Overal kunt je herten terugvinden in dit park. De herten zijn wild dus niet aaien. Je kunt koekjes voor ze kopen. Het park is aangenaam en de oudere japanse mensen maken graag een praatje met de toeristen.

2 augustus 2016 beoordeeld

Hier vind je een van de top sights van Japan de gigantische Buddha en kun je tussen 1200 herten wandelen door de tempels

10 juli 2016 beoordeeld

Nara is toeristisch, de enige reden om hier heen te gaan is het park met de prachtige tempel die hoog staat op de lijst van de Unesco.
Overal in het park zijn tamme hertjes die je kan voeden....geeft een speels geheel maar hoogtepunt is de prachtige tempel (entree 500 yen)....zeker de moeite waard.
Verder prachtig park om doorheen te lopen en tot rust te komen....de meeste toeristen bezoeken alleen de tempel....zonde want de rest ook bijzonder

7 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat zijn die herten leuk! Hier kom je tot rust, ondanks de drukte. Overal verscholen zie je tempels en shrines in allerlei maten. Hier kan je gerust een dag doorbrengen