“Lief en ondeugend”

Vanaf
Day Trip by Bus from Osaka to Kyoto and Nara
Geclassificeerd als nr. 2 van 222 dingen om te doen in Nara
25 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Nara park is geweldig met de lieve ondeugende hertjes! Ze lusten alles graag en komen achter je aan rennen als je crackers hebt gekocht. Ze zijn totaal niet schuw en zodra het eten op is laten ze je gewoon met rust. Echt leuk voor jong en oud! Verder ook een mooi groen park met enkele waterpartijen met goudvissen en prachtig groene bomen.

9 augustus 2016 beoordeeld

Wij hadden een prachtige dag.
In het station heb je een engelstalig info standje en daar hebben we een gratis vrijwilliger gids meegekregen. Deze persoon heeft ons de gehele dag (7 uur) geholpen door het park. Echt een aanrader.
Het park is omringt met tamme herten, shinto en boeddhisme tempels. Hier vind je oa de grootste bronzen Buddha ter wereld! Zeker een kijkje nemen

4 augustus 2016 beoordeeld

Overal kunt je herten terugvinden in dit park. De herten zijn wild dus niet aaien. Je kunt koekjes voor ze kopen. Het park is aangenaam en de oudere japanse mensen maken graag een praatje met de toeristen.

2 augustus 2016 beoordeeld

Hier vind je een van de top sights van Japan de gigantische Buddha en kun je tussen 1200 herten wandelen door de tempels

10 juli 2016 beoordeeld

Nara is toeristisch, de enige reden om hier heen te gaan is het park met de prachtige tempel die hoog staat op de lijst van de Unesco.
Overal in het park zijn tamme hertjes die je kan voeden....geeft een speels geheel maar hoogtepunt is de prachtige tempel (entree 500 yen)....zeker de moeite waard.
Verder prachtig park om doorheen te lopen en tot rust te komen....de meeste toeristen bezoeken alleen de tempel....zonde want de rest ook bijzonder

Reizigers die Nara Park bekeken, bekeken ook

In Nara Park geweest? Deel je ervaringen!