Beoordeeld op 15 november 2017

Wij houden wat meer van hotels met iets extra's. Dit hotel voelt als een hotelfabriek. Alles praktisch en schoon. Ja, de onsen is prima, ook de keuze in kussens. De kamer klein met erin een badkamer cabine geplaatst. Verder onpersoonlijk. De ontbijtzaal vreselijk. allemaal machines voor dranken zoals je die overal in Japan aantreft. Broodjes waren prima maar je zit er niet echt leuk. Ook naderhand alles opruimen per artikel (messen bij messen, bekertjes hier en bordjes daar en papier bij papier etc) voelt heel erg matig.
Het is wat je zoekt in en hotel. als je wil slapen en lekker in het centrum zitten dan is dit prima.

Datum van verblijf: oktober 2017
Beoordeeld op 1 juni 2017 via mobiele applicatie

Hotel zit direct naast het station, dit is fijn wanneer je met de trein reist. Verder is de lokatie ook goed tov het park. Je loopt er door een gezellige drukke winkelstraat zo naartoe (2,5km). We kwamen vroeg aan en konden nog niet inchecken maar bagageopslag was geen probleem. De kamer en het bed waren klein, ook de badkamer is erg klein. Het rolgordijn verduisterd goed. We hebben bijna het ontbijt wat tot 9 uur is gemist. Ontbijt is prima.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel is prima en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke receptionistes. Ook was t geen probleem om bagage en eigen fietsen in t hotel achter te laten toen wij een dagje (incl nacht) ergens anders naar toe zijn geweest.
Het ontbijt is goed. Let op: slechts tot 9 uur! Ook het warm water bad is prima.
Ondanks lokatie (midden in centrum en aan t station vast), is t erg rustig. Ook geen geluiden van andere gasten. Bedden zijn prima. Hadden helaas een kamer met geblindeerd raam.
Had t fijn gevonden als je ergens in t hotel nog buiten had kunnen zitten.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 april 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel zit als het ware aan het station van Nara vast. Dat maakt het erg makkelijk te bereiken als je met de trein reist. Wij vonden de ontvangst heel plezierig, supervriendelijke receptioniste die ook alleraardigst Engels sprak. Verder is dit wel een wat fantasieloos typisch zakenhotel zoals er in Japan duizenden zijn. De kamer was keurig schoon maar heel klein, badkamer nog kleiner, voor langere mensen is het gebruiken van de faciliteiten een soort gymnastiekoefening! Het ontbijt was prima, zowel Aziatisch als westers. Wel was de ontbijtruimte erg krap voor de hoeveelheid gasten. Kortom, een gemiddeld Japans hotel, makkelijk te bereiken, schoon, maar niet memorabel.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 21 april 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel maakt deel uit van het station maar heeft er niet de minste hinder van !!! Door zijn ligging is het een ideaal vertrekpunt voor zowel het bekende "park" met al zijn tempels als voor het bezoeken van meer afgelegen plaatsen met trein en/of bus.
Kleine kamers zijn typisch voor Japanse businesshotels maar alles is aanwezig en het ontbijtbuffet is zowel westers als Aziatisch en heel uitgebreid.

Datum van verblijf: april 2016