Beoordeeld op 1 juni 2017 via mobiele applicatie

Hotel zit direct naast het station, dit is fijn wanneer je met de trein reist. Verder is de lokatie ook goed tov het park. Je loopt er door een gezellige drukke winkelstraat zo naartoe (2,5km). We kwamen vroeg aan en konden nog niet inchecken maar bagageopslag was geen probleem. De kamer en het bed waren klein, ook de badkamer is erg klein. Het rolgordijn verduisterd goed. We hebben bijna het ontbijt wat tot 9 uur is gemist. Ontbijt is prima.

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 21 mei 2016 via mobiele applicatie

Hotel is prima en heeft een goede prijs/kwaliteit verhouding. Vriendelijke receptionistes. Ook was t geen probleem om bagage en eigen fietsen in t hotel achter te laten toen wij een dagje (incl nacht) ergens anders naar toe zijn geweest.
Het ontbijt is goed. Let op: slechts tot 9 uur! Ook het warm water bad is prima.
Ondanks lokatie (midden in centrum en aan t station vast), is t erg rustig. Ook geen geluiden van andere gasten. Bedden zijn prima. Hadden helaas een kamer met geblindeerd raam.
Had t fijn gevonden als je ergens in t hotel nog buiten had kunnen zitten.

Datum van verblijf: mei 2016
Beoordeeld op 24 april 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel zit als het ware aan het station van Nara vast. Dat maakt het erg makkelijk te bereiken als je met de trein reist. Wij vonden de ontvangst heel plezierig, supervriendelijke receptioniste die ook alleraardigst Engels sprak. Verder is dit wel een wat fantasieloos typisch zakenhotel zoals er in Japan duizenden zijn. De kamer was keurig schoon maar heel klein, badkamer nog kleiner, voor langere mensen is het gebruiken van de faciliteiten een soort gymnastiekoefening! Het ontbijt was prima, zowel Aziatisch als westers. Wel was de ontbijtruimte erg krap voor de hoeveelheid gasten. Kortom, een gemiddeld Japans hotel, makkelijk te bereiken, schoon, maar niet memorabel.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 21 april 2016 via mobiele applicatie

Dit hotel maakt deel uit van het station maar heeft er niet de minste hinder van !!! Door zijn ligging is het een ideaal vertrekpunt voor zowel het bekende "park" met al zijn tempels als voor het bezoeken van meer afgelegen plaatsen met trein en/of bus.
Kleine kamers zijn typisch voor Japanse businesshotels maar alles is aanwezig en het ontbijtbuffet is zowel westers als Aziatisch en heel uitgebreid.

Datum van verblijf: april 2016
Beoordeeld op 4 oktober 2015

Wat een warm ontvangst in dit zeer schone hotel. Zeer aardig welkomstcomité met heerlijk drankje. Kamer van alle gemakken voorzien. Het hotel heeft zelfs een keurige wasserette met wasmachines en drogers, die zeer snel hun werk deden. Zo hadden wij voor de laatste week van onze vakantie weer schone kleding. Het mooie bad (onsen) was een weldaad voor lichaam en geest. Ontbijtbuffet was zeer goed, ga graag terug naar dit hotel.

Kamertip: Wij hadden een prachtig uitzicht, denk dat alle kamers dat hadden. Het was ook zeer rustig. Wij zaten op de zesde verdieping.
Datum van verblijf: september 2015
LOHAS0313, 支配人 van Super Hotel Lohas JR Nara-eki, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 oktober 2015

Thank you for your wonderful review on Super Hotel Lohas JR Nara Station.

It is very happy to hear that you liked our hotel and Nara city.
Your complimets about the location and facilities of the hotel are really appreciated.

A lot of guests actually come visit Nara city to see beutiful temples and shrines.
The city has the world heritage temple called, Todaiji temple which has the biggest buddha in Japan.
As your review says, Nara park is very relaxing and people will be able to enjoy seeing deer in it.

We will prepare more tourist information of not only famous sightseeing spots but also local places that you could feel more familiar with the city.
Looking forward to seeing you again.

Again, thank you for staying here.
Please have a safe flight to go home.

Regards,

Super Hotel Lohas JR Nara Station