“Heerlijk”
Beoordeling van khubza & seneya

khubza & seneya
Geclassificeerd als nr. 1 van 134 Restaurants in Aqaba
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Traditioneel restaurant in een ouder gedeelte van Aqaba. Gerechten zijn prima, bediening (zoals op de meeste plekken) goed en vriendelijk. Meubilair is niet zoals we gewend zijn in Nederland, echter is het eten er niet minder goed om. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

13 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig klein restaurant met echte Jordaanse gerechten. Vanuit het kleine keukentje worden de meest lekkere gerechten gemaakt. Prijs/kwaliteit is een echte aanrader. Ontdek dit geweldige restaurant in Aqaba.

Datum van bezoek: september 2019
14 augustus 2019 beoordeeld

Heel lekker gegeten. Prijs/kwaliteit was top. Snelle en vriendelijke bediening. Zeker een aanrader wanneer je in Aqaba bent!

Datum van bezoek: augustus 2019
11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben hier gegeten en het eten was zeer goed. Personeel was vriendelijk. En de prijs was in vergelijking met de restaurants in de hotels een verademing. We waren met z’n drieen nog geen 20 jod kwijt.

Datum van bezoek: augustus 2019
24 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke en betaalbare gerechten. Zeer vriendelijk personeel. Logisch dat dit restaurant zo hoog beoordeeld wordt

Datum van bezoek: mei 2019
Experience802262, Owner van khubza & seneya, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 mei 2019

Thank you so much for your honest feedback during your visit in our Restaurant.
I’m glad that our food got your delicious rating & to you was very affordable.
It is our pleasure to have lovely guest like you.
We look forward to see you again soon.

Reizigers die khubza & seneya bekeken, bekeken ook

Aqaba, Al Aqabah Governorate

In khubza & seneya geweest? Deel je ervaringen!