“Eenvoudig maar heerlijk”

Keukens: Midden-Oosters
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Prima stek om te dineren. Eenvoudig meubilair, prima service en extra’s als service (onthoud dit bij de fooi)
Maaltijden origineel, adviseren op vriendelijke wijze.

Gewoon een prima restaurant voor een eerlijke prijs.

Datum van bezoek: september 2019

8 augustus 2019 beoordeeld

Bij Al-shami kun je heerlijk boven en beneden zitten in de airco met free wifi. Maar dat is niet waar je voor komt, dat is namelijk het eten. Je eet er heerlijk lokaal voor een hele lage prijs. Wij kregen telkens meer dan we bestelden zodat we andere dingen ook gingen proeven. De medewerkers hielpen ons met tips voor goede stranden, belden vrienden van hen op om te zorgen dat wij konden snorkelen etc. Twee keer ruim avond gegeten voor onder de €10,- totaal (2 pers).

Datum van bezoek: augustus 2019
3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Yosef, de eigenaar van het restaurant, heeft ons erg goed geholpen in het kiezen van de lekkerste Jordaanse lokale gerechten. Ik kan de kip gerechten zeker aanraden! Ook de humus is erg lekker!

Datum van bezoek: juli 2019
14 maart 2019 beoordeeld

Lekkere maaltijd. Het restaurant is boven. Er zijn enkele tafels op het terras met uitzicht op de straat. De bediening is vlot. Er wordt spontaan wat aangeboden van het huis.
De bediening is vriendelijk. De muziek is gevarieerd en dateert uit vorige eeuw, maar dat is best gezellig.

Datum van bezoek: maart 2019
mohammad a, Owner van Al-Shami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 mei 2019

Thank you so much for sharing your experience in our restaurant & writing us review in trip advisor.
Your feed back about our foods & Service is highly appreciated.

We look forward to see you again soon.

With kind regards Alshami Restaurant management

2 december 2018 beoordeeld

Lekker eten voor een goede prijs. Daarnaast was de bediening zeer vriendelijk en hadden we een gezellige avond, met dank aan Mohammed.

Datum van bezoek: november 2018
mohammad a, Owner van Al-Shami, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 december 2018

Thank you so much for taking the time to write us a review in trip advisor.
Your kind words about the restaurant & one of our staff mohamed is highly appreciated.
I'm happy that my Restaurant is one of your best Restaurant in aqaba.
Looking forward to see you again soon.

Best regards
Al shami Restaurant

Reizigers die Al-Shami bekeken, bekeken ook

Aqaba, Al Aqabah Governorate

In Al-Shami geweest? Deel je ervaringen!