“Great place - topservice - absolute aanrader”
Beoordeling van Aqaba Adventure Divers

Aqaba Adventure Divers
Geclassificeerd als nr. 11 van 51 Outdooractiviteiten in Aqaba
8 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super ontvangst door "sharky" en de eigenaar. Een zaak met een eigen ziel en super vriendelijk. Was onze eerste keer dat we gingen duiken en hebben ons met veel geduld en begrip stap voor stap begeleid.
Voor slechts 25jod materiaal, half uurtje duiken met ervaren instructeur en als extra service sturen ze s avonds nog eens via whatsapp 100 gopro onderwaterfoto's door. Topservice en absolute aanrader!

AqabaAdventureDivers, Manager van Aqaba Adventure Divers, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 september 2017

Thank you dear for the review , We are glad to hear that you enjoyed your experience with us hoping to see you again soon for more dives and fun.
Greetings from Aqaba Adventure Divers center team and management .

2 juni 2016 beoordeeld

Heerlijke accomodatie, niet luxe, maar alles wat je nodig hebt, zwembadje, goede airco, prima badkamer, uitstekende prijs!
Iets omhoog van de hoofdstraat, maar daarom ook heerlijk rustig en vriendelijke eigenaar + zoon.
Prijs kwaliteit verhouding, perfect.

8 mei 2014 beoordeeld

We zijn hier geweest van 14 t/m 17 april 2014.
De eerste ontmoeting met aqaba adventure divers was op de duikbeurs in houten.
Daar hebben we afspraken gemaakt over onze komst naar Jordanië , en een duikprogramma samengesteld .
Dit alles ,is tot in de kleinste details uitgevoerd door de staf van aqaba adventure divers.
Dit is een aanrader, staf en directie bedankt voor de geweldige tijd bij jullie in aqaba
Gr Ria en Jaap Berkhout

25 september 2013 beoordeeld

twee jaar geleden waren we reeds te gast bij deze vriendelijke mensen. Na rug-nekoperatie kan mijn vrouw, al gaande, geen duikuitrusting meer dragen maar dat was geen probleem voor onze gids, sharrif , gedreven en behulpzaam droeg hij zijn én haar duikuitrusting tot in het water alwaar mijn vrouw het kon aandoen. laatste aanwinst van deze duikclub is een zéér ruime luxueuze boot waarop 's middags een lekkere bbq (!) wordt geserveerd. alles staat in het teken van de klant ... duiken, gidsen, genieten, spoelen, vakantie, afterdive-fun ... voor alles de nodige aandacht. Ook een dikke merci aan the boss !

Bekijk meer beoordelingen
25 juni 2012 beoordeeld

bangelijk, met alles erop en eraan lekker eten goede instructeur

Reizigers die Aqaba Adventure Divers bekeken, bekeken ook

Aqaba, Al Aqabah Governorate

In Aqaba Adventure Divers geweest? Deel je ervaringen!