“Duur, eten niet best en ongeïnteresseerd personeel”
Beoordeling van El Latino

El Latino
Geclassificeerd als nr. 24 van 371 Restaurants in Phan Thiet
Keukens: Barbecue, Mexicaans
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Ontbijt, Na sluitingstijd, Diner, Bezorgen, Reserveringen
15 december 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Relatief duur restaurant. De porties zijn erg klein (ben geen grote eter maar had echt niet genoeg) en ook nog eens niet heel lekker. Meest wat ons tegenstond was het personeel wat totaal niet geïnteresseerd is geen vraag serieus beantwoord.
Tent oogt gezellig, maar ik zou er niet eten, cocktails zijn goedkoop (niet bijzonder, maar oké)

10 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hadden de macho's besteld en allebei een kleine pizza. De nacho's waren klef en de pizza's hadden veel te veel kaas en veel te weinig smaak. Geen aanrader. Hadden we trouwens kunnen verwachten van een restaurant dat zowel Mexicaans als Italiaans eten serveert.

25 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten voor weinig geld. Leuke bediening en heerlijke koffie. Als een van de weinige 's avonds laat nog geopend.

8 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekkere quesadillas en fajitas gegeten bi El Latino. In combinatie met een mojito is het heel goedkoop. Wij hebben dit als lunch gegeten maar voor een avond maaltijd is dit ook prima. Wij hebben de quesadillas en fajitas en hebben het gedeeld. Incl de mojitos waren wij rond de 250k kwijt. Pluspunt: je krijgt leuke sombrero's op ;) enjoy!

1 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Mexicaans restaurant maar niet zoals we gewoon zijn. Margarita coctail was niet te drinken, veel te zuur en de tortillachips waren niet lekker geen smaak. Interieur was wel leuk..
1 x geweest en dat was genoeg.

Reizigers die El Latino bekeken, bekeken ook

Phan Thiet, Provincie Bình Thuận

In El Latino geweest? Deel je ervaringen!