“Leuk die 156 treden en pittig zweten!”
Beoordeling van The Marble Mountains

The Marble Mountains
Van tevoren boeken
Meer info
US$ 38,00*
Vanaf
Halve dag marmer bergtocht vanuit Hoi An
Geclassificeerd als nr. 12 van 132 dingen om te doen in Da Nang
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Bijzondere plek om naartoe te gaan. Qua geschiedenis, cultuur en natuur.
Wij hebben er zo’n 3 uren rond gewandeld. 1 wc punt op de locatie, net wat weinig lijkt mij met zoveel bezoekers en op zo’n hoogte.
Het hoogste punt biedt een prachtig uitzicht 365 graden. En is een pittig loopje omhoog.
Met de lift omhoog zou ik niet doen, dan ga je tot aan de pagode en daarna als je nog verder wilt moet je alsnog lopen. Dus overbodig en “geldklopperij”.

16 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie plek waar veel te zien is. Niet alle grotten zijn even mooi dus ga opzoek naar de grotere, die zijn erg indrukwekkend. Wel erg toeristisch en voor mensen slecht te been niet te doen. Verder zeker de moeite waard!

14 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens de tocht van Hue naar Hoi An (met Easy Rider) was dit een van de stops.

De brug (entree naar binnen) vond ik het mooist van alles... koppen van alle Chinese sterrenbeelden.
Bespaar je de moeite.

20 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik wist niet goed wat verwachten van de marble mountains. Maar ik was zeer aangenaam verrast. Natuurlijk zijn er beneden de toeristische winkels vol met toch wel prachtige marmeren beelden. Op de berg is er een prachtige tempel en zijn er een soort van grotten waar je allerlei boeddha beelden kan vinden. Ik vond dit echt een magische plaats!

Bekijk meer beoordelingen
10 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tevoren ingelezen, compleet met het woord “Mountains”, dan verwacht je imposante bergmassieven. Dat vindt je hier echter niet. Het is allemaal veel kleinschaliger en daarbij omgeven door een massa commercie.
Als je onderweg bent van Da Nang naar Hoi An of vv dan is het nog wel de moeite waard een uurtje voor een bezoekje uit te trekken. Dan heb je het wel gezien. Ik zou er niet speciaal voor heengaan.

Reizigers die The Marble Mountains bekeken, bekeken ook

In The Marble Mountains geweest? Deel je ervaringen!