Hoogtepunten uit beoordelingen
Aangename tour in kleine groep

We werden aan het hotel opgehaald met een eco busje. Deze bracht ons wat meer naar het platteland ... meer lezen

Beoordeeld op 15 augustus 2018
AmberS2821
Onze tour werd een privé tour

Beoordeeld op 9 augustus 2017

vanaf US$ 26,00
vanaf US$ 58,00
vanaf US$ 24,00
Beoordeeld op 18 maart 2018 via mobiele applicatie

Vandaag om 16:30 opgehaald met de taxi en tourguide, naar boot gebracht en zijn vissers gaan bezoeken, zelf mee mogen vissen mrt visnet gooien, daarna biertje aan boord . Prachtige zonsondergang , schipper nam ons mee in ronde bootje naar palmbomen in water Daarna heel lekker gegeten en weer netjes bij hotel afgezet.

Super leuke tour.
Aanrader!

Datum van activiteit: maart 2018
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het was een erg interessante tour, waarin onze tourguide en haar oom alle tijd namen, uit enthousiasme heel veel wilden uitleggen en ik moet zeggen; het was een goed gevuld programma. Je rijdt langs prachtige plekjes in het platteland rond hoi an! Aanrader!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 6 mei 2017 via mobiele applicatie

Erg slecht. Voor snorkelen mag je alleen achter een touw snorkelen waar gelemaal niks te zien is. Ook meer dood koraal en weunig vissen. Enorm massaal. Verplicht een wandeling te maken door de blubber. Overal blijf je maar kort. Weg gegooit geld

Datum van activiteit: mei 2017
hoianecogreentour, Chủ sở hữu van Hoi An Eco Green Tour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 mei 2017

Dear,
Firstly, we would like to confirm that you have misjudged about our company HOI AN ECO GREEN TOUR on Tripadvisor. We don't hold any tour involving in Cham island and snorkling, so maybe the tour you booked was Cham island tour which has similar name to our brand.We only organize eco tours and you take a look at the reviews we have had in the past. We hope that you can consider again and cooperate with us to remove this wrong assessment so as not to affect the quality as well as our reputation. We are looking for your response so much.
Your faithfully,
Hoi An Eco Green tour

Beoordeeld op 15 augustus 2016 via mobiele applicatie

Samen met de zoon Soom een halve dag op pad geweest. Kinderen op waterbuff gereden. Daarna doorgefietst naar Coconut Island en een bootripje met zijn grootvader gemaakt in een lokale mand en krabbetjes gevangen. Kinderen vonden het geweldig en daarna nog wat gekookt met zijn moeder en heerlijk gegeten ook klaargemaakt door zijn vrouw. Echt een aanrader.

Datum van activiteit: augustus 2016
Beoordeeld op 16 november 2015 via mobiele applicatie

Wat een heerlijke Tour om
Hoi An beter te leren kennen. Samen met een super enthousiaste en vrolijke gids; waterbuffel gereden, door Hoi An gefietst, coconut Island bezocht en een kookcursus gedaan. In 1 woord: DOEN en je hebt een super dag!

Datum van activiteit: november 2015
hoianecogreentour, Chủ sở hữu van Hoi An Eco Green Tour, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2015

thanks mark.....Thank evaluated for our tour .... we you and your girlfriend have a really interesting holiday ... see you in time toi..thanks