“Farmers & fishermen tour was top!”
Beoordeling van Hoi An Eco Green Tour

Hoi An Eco Green Tour
Geclassificeerd als nr. 11 van 62 Boottochten en watersporten in Hoi An
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
Nuttige informatie: Rolstoeltoegang, Activiteiten voor jonge kinderen, Parkeergelegenheid kinderwagens, Toiletten, Activiteiten voor oudere kinderen, Kluisjes / opslag, Voedsel te koop
31 mei 2018 beoordeeld

Superleuke tour gehad. Klein groepje (wij + nog een ander stel) en gids Sam die een hoop te vertellen had. Fietsen door de mooie omgeving van Hoi An en uiteindelijk een tour met een basket boat. Ook de heren van de basket boats waren erg gezellig, zijn enthouasiast en laten je graag alles zien. Krabben gevangen en op een visserspoot een poging tot netvissen gedaan (zonder succes). Daarna nog een goede lunch waarna we weer terug naar het hotel gingen. Al met al een hele fijne ochtend.

18 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag om 16:30 opgehaald met de taxi en tourguide, naar boot gebracht en zijn vissers gaan bezoeken, zelf mee mogen vissen mrt visnet gooien, daarna biertje aan boord . Prachtige zonsondergang , schipper nam ons mee in ronde bootje naar palmbomen in water Daarna heel lekker gegeten en weer netjes bij hotel afgezet.

Super leuke tour.
Aanrader!

9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een erg interessante tour, waarin onze tourguide en haar oom alle tijd namen, uit enthousiasme heel veel wilden uitleggen en ik moet zeggen; het was een goed gevuld programma. Je rijdt langs prachtige plekjes in het platteland rond hoi an! Aanrader!

6 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg slecht. Voor snorkelen mag je alleen achter een touw snorkelen waar gelemaal niks te zien is. Ook meer dood koraal en weunig vissen. Enorm massaal. Verplicht een wandeling te maken door de blubber. Overal blijf je maar kort. Weg gegooit geld

hoianecogreentour, Chủ sở hữu van Hoi An Eco Green Tour, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 mei 2017

Dear,
Firstly, we would like to confirm that you have misjudged about our company HOI AN ECO GREEN TOUR on Tripadvisor. We don't hold any tour involving in Cham island and snorkling, so maybe the tour you booked was Cham island tour which has similar name to our brand.We only organize eco tours and you take a look at the reviews we have had in the past. We hope that you can consider again and cooperate with us to remove this wrong assessment so as not to affect the quality as well as our reputation. We are looking for your response so much.
Your faithfully,
Hoi An Eco Green tour

Bekijk meer beoordelingen
15 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Samen met de zoon Soom een halve dag op pad geweest. Kinderen op waterbuff gereden. Daarna doorgefietst naar Coconut Island en een bootripje met zijn grootvader gemaakt in een lokale mand en krabbetjes gevangen. Kinderen vonden het geweldig en daarna nog wat gekookt met zijn moeder en heerlijk gegeten ook klaargemaakt door zijn vrouw. Echt een aanrader.

Reizigers die Hoi An Eco Green Tour bekeken, bekeken ook

In Hoi An Eco Green Tour geweest? Deel je ervaringen!