Hoogtepunten uit beoordelingen
Geslaagd bezoek aan tailor in HoiAn

Zoek je maatwerk in kleding of wil je een kopie van je favoriete kleding: ga niet naar de oude stad ... meer lezen

Beoordeeld op 7 mei 2018

vanaf US$ 36,00
vanaf US$ 69,00
vanaf US$ 79,00
Beoordeeld op 12 augustus 2017 via mobiele applicatie

Een vrouw die weet waar ze over praat! Als je ergens niet te tevreden over bent, wordt dit kosteloos aangepast totdat je helemaal tevreden bent.

Ik heb 3 jurken laten maken en mijn vriend een pak!

Datum van activiteit: augustus 2017
Beoordeeld op 23 juni 2017 via mobiele applicatie

Helemaal blij! De jurk is geweldig, precies als op de foto. De rok was ietsjes te groot, maar dat was geen probleem. Ze heeft het aangepast en het is perfect nu! Ik raad deze shop zeker aan!

Datum van activiteit: juni 2017
Beoordeeld op 22 mei 2017

Uitstekende service. In een middag hadden we een driedelig pak op maat, 3 overhemden en een jurk, tegen schappelijk prihd. Kregen op het eibde nog extra hemd cadeau. Zeer tevreden.

Datum van activiteit: mei 2017
Beoordeeld op 5 maart 2016 via mobiele applicatie

Linh is de allerbeste in de stad. Ze is ontzettend lief en denkt goed mee naar wat je wil. Ze is onwijs professioneel en neemt echt de tijd voor je. Meerdere fittings zijn mogelijk en ze is zo vriendelijk.

Linh you are awesome!!!!

Datum van activiteit: maart 2016
Beoordeeld op 30 oktober 2015

Jurk laten maken voor mezelf. Erg mooi gedaan en snelle service! Als er iets niet goed is, dan vermaakt ze het dezelfde dag nog voor je!

Datum van activiteit: oktober 2015