“Cooking class”

Keukens: Vietnamees
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden een cooking class van Dong. Dong was vriendelijk en nam de tijd in het begin om de vragen te beantwoorden maar daarna was hij meer bezig met het restaurant dan met ons. Dus niet handig dat het tijdens het diner is gepland. Terwijl het niet goedkoop was voor Vietnam. Eten wat we hebben gemaakt was voortreffelijk. Na er 2 keer om vragen hebben we de recepten gekregen. Ben benieuwd of het ons thuis lukt.

20 september 2017 beoordeeld

Het restaurant is heel eenvoudig ingericht, verwacht hier geen "grand luxe".
Gezien het ook ietwat moeilijk vinden is, lopen de meeste toeristen hier voorbij. Je eet er dus meestal redelijk rustig en weg van de grote massa. Maar de kwaliteit van de gerechten is superieur aan het meeste wat we gegeten hebben in Vietnam. Ze hebben hier ook heerlijke cocktails aan heel schappelijke prijzen. De bediening is bovendien super vriendelijk en sympathiek. Tenslotte kan je hier ook kooklessen volgen. Een aanrader in Hoi An !

9 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Twee keer heb ik in een korte tijd bij An Bang Beach Village gegeten. De sfeer is relaxed, fijne muziek en heerlijk eten. De fresh springrolls zijn fantastisch!! Eet ze!

26 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig gegeten. De locatie is perfect, vlak aan zee. De sfeer is heel ontspannen met fijne (Franse) muziekjes op de achtergrond. Het personeel is super vriendelijk en het eten is in één woord fantastisch! Probeer daarom ook zeker eens de kookcursus! Super leuk om te doen; echt een aanrader! Ik hoop hier zeker nog eens terug te komen.

27 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg lekker gegeten hier. We hebben er met de familie een soort rijsttafel van gemaakt, alle gerechten in het midden van de tafel zodat je meer gerechten kan proeven. Vooral gegrilde vis en beef waren lekker. Echt een aanrader!

Reizigers die An Bang Beach Village Restaurant bekeken, bekeken ook

In An Bang Beach Village Restaurant geweest? Deel je ervaringen!