Vandaag geopend: 08:00 - 21:00
Hoogtepunten uit beoordelingen
Heel mooi aangemeten pak en super service!

We werden meteen vriendelijk onthaald met 2 drankjes. Ik ben een leek op het vlak van shoppen en al ... meer lezen

2 weken geleden beoordeeld
manog532
via mobiele applicatie
Hele goede service

Voor een goede prijs samen met een vriend hier 2 donkerblauwe pakken gehaald, hele goede kwaliteit ... meer lezen

3 weken geleden beoordeeld

513 beoordelingen
vanaf US$ 16,00
vanaf US$ 30,70
Beoordeeld op 31 augustus 2019 via mobiele applicatie

Nini and Endy begeleiden zonder haast door alle mogelijke stoffen voor mijn pakken. Deze worden dag erna nog gecorrigeerd voor tweede pas moment. Het is toch verbazend hoe snel en met welke precieze en vakkundigheid deze pakken worden gemaakt bij Rubin. Ben heel tevreden over deze begeleiding en prijs kwaliteit vandaar 5 sterren.

Beoordeeld op 31 augustus 2019

We hebben hier 2 maatpakken laten maken.2 blouses en 2 giletjes en n kimono,super service.Nini en Endy kwamen meteen met drinken.alles werd netjes opgemeten en afgewerkt.De pasvorm was geweldig.

Beoordeeld op 8 augustus 2019

We werden hier fantastisch geholpen en kregen gelijk wat te drinken. De kleding is perfect gelukt, precies zoals gewenst.

Beoordeeld op 6 augustus 2019 via mobiele applicatie

Heb 2 hemden en broek laten maken en mijn vriendin een kleedje. Alles was rap klaar en het is goede kwaliteit.

Beoordeeld op 5 augustus 2019 via mobiele applicatie

Snelle service, goede kwaliteit en veel keuze qua stoffen. We kwamen op zondag om 4 uur en de dag erna gingen we nog een keer passen om 11 uur toen pasten ze het nog aan naar onze wensen en konden we het om 6 uur ophalen.

Zeker een aanrader!!