“Lovely city”

US$ 29,00*
Vanaf
Hoi An Old Town Food Tour bij nacht
Geclassificeerd als nr. 1 van 82 dingen om te doen in Hoi An
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: Meer dan 3 uur
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Erg leuk stadje in Vietnam, tot nu toe mijn favoriet!! Heerlijke sfeer en prachtige gebouwen.
Hoi An is ook een goede uitvalsbasis voor naar het strand en een dagexcursie naar My Son. Ik heb er een kledingstuk laten maken, wat een bijzondere ervaring is.

24 mei 2018 beoordeeld

Erg veel kleine winkels, gezellige markt met eet kraampjes. Veel streetfood, gezellige sfeer met enorm veel lampionnen

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele mooie stad met een heel mooi centrum. Echter lijkt het allemaal op elkaar en is de eentonigheid in winkels ook erg groot. Het is dan ook mega toeristisch en loop je elke avond in een mensenmassa. Heerlijke koffietjes gedronken.

17 mei 2018 beoordeeld

Gezellig en bruisend stadje met veel historie. Veel te zien, te winkelen en leuke terrasjes. Ik was hier 18 jaar geleden ook al eens. Ten opzichte van toen is helaas veel van de charme verloren gegaan door de vele winkeltjes en het massatoerisme. Desondanks nog steeds zeer de moeite waard om het stadje te bezoeken. Ook een mooi strand dichtbij wat eenvoudig met de fiets te bereiken is.

Bekijk meer beoordelingen
16 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk maar erg toeristisch. Je moet het wel gezien hebben , leuk met de straten met alle lampions. Ziet er savonds sprookjesachtig uit. Even door alle selfies makende toeristen heen kijken.

Reizigers die Hoi An Ancient Town bekeken, bekeken ook

In Hoi An Ancient Town geweest? Deel je ervaringen!