“Was leuk”

Ba Ri Tailor
Geclassificeerd als nr. 5 van 460 Shoppen in Hoi An
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede en vriendelijke service. Zijn behulpzaam en maken mooie pakken. Qua prijs volgens mij ook goed.

Datum van activiteit: mei 2018

31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lieve en behulpzame vrouwtjes die je goed advies geven, maar tegelijkertijd ook naar al jou wensen luisteren. Aanrader!

Datum van activiteit: mei 2018
23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst een maatpak laten aanmeten, door de behulpzame en vriendelijke Hoa! Snelle service ook want binnen 24 uur kon ik mijn pak al komen passen! De dag daarna waren de laatste dingen afgerond, en kon ik het pak naar huis verzenden! Absolute aanrader, zeker ook vanwege de aantrekkelijke prijs!

Datum van activiteit: maart 2018
19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een jurk tot op mijn knieën naar mijn wensen laten maken voor ongeveer 35 euro. 's avonds besteld, kon de volgende ochtend al komen om te passen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne sfeer. Zoals ik zag in de winkel kunnen ze ook prachtige maatpakken maken!

Datum van activiteit: november 2017
Bekijk meer beoordelingen
30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de vele tailor winkels in Hoi An werden we hier het beste geholpen. Alle meisjes waren enorm behulpzaam en lief. We konden elke stap van het proces kiezen waardoor mijn kostuum perfect naar wens is. Enorm tevreden!

Datum van activiteit: oktober 2017

Reizigers die Ba Ri Tailor bekeken, bekeken ook

In Ba Ri Tailor geweest? Deel je ervaringen!