“Supergoed maatpak voor een kleine prijs gescoord!”
Beoordeling van Ba Ri Tailor

Ba Ri Tailor
Geclassificeerd als nr. 9 van 442 Shoppen in Hoi An
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hele lieve en behulpzame vrouwtjes die je goed advies geven, maar tegelijkertijd ook naar al jou wensen luisteren. Aanrader!

Een TripAdvisor-lid
23 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor het eerst een maatpak laten aanmeten, door de behulpzame en vriendelijke Hoa! Snelle service ook want binnen 24 uur kon ik mijn pak al komen passen! De dag daarna waren de laatste dingen afgerond, en kon ik het pak naar huis verzenden! Absolute aanrader, zeker ook vanwege de aantrekkelijke prijs!

19 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik heb hier een jurk tot op mijn knieën naar mijn wensen laten maken voor ongeveer 35 euro. 's avonds besteld, kon de volgende ochtend al komen om te passen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, fijne sfeer. Zoals ik zag in de winkel kunnen ze ook prachtige maatpakken maken!

30 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Tussen de vele tailor winkels in Hoi An werden we hier het beste geholpen. Alle meisjes waren enorm behulpzaam en lief. We konden elke stap van het proces kiezen waardoor mijn kostuum perfect naar wens is. Enorm tevreden!

Bekijk meer beoordelingen
9 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De bedoeling was om aan de overkant in de sportbar f1 te kijken omdat die nog dicht was mochten we hier wel even schuilen voor de regen uiteraard werd er vanalles laten zien hoe en wat we konden laten maken na eerst een blouse en jurk ook nog een 2e erbij want ze nemen je maten toch al op verder super geholpen oneindig veel verschillende stoffen en patronen dames denk goed mee en laten je pas weg gaan na meerder pas sessies als het perfect is. Zo niet dan had je het moeten zeggen. Weinig ervaring met tailor shops maar erg tevreden(wel de f1 gemist uiteindelijk) Bas en laura

Reizigers die Ba Ri Tailor bekeken, bekeken ook

In Ba Ri Tailor geweest? Deel je ervaringen!