“Niet lekker”

Tam Tam Jardin Restaurant and Cafe
Geclassificeerd als nr. 617 van 1.244 Restaurants in Hoi An
Keukens: Vietnamees
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Gaan lunchen in een drukke stad , het zag er gezellig uit maar het eten liet te wensen over, niet warm en niet fijn... Kan veel beter...stoofpotjes kip, beef, varken met plakrijst..niks was lekker... eentonig en smaakloos geen aanrader, de bediening kon ook beter

Datum van bezoek: september 2019

8 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zijn er binnen geweest, leuk aangekleed maar relatief te duur in vergelijking met andere plaatsen. Maar voor de rest niet echt bijzonder.

Datum van bezoek: augustus 2018
19 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

De afgelopen 3 dagen diverse keren geluncht en gedineerd bij verschillende restaurants in Hoi An. We waren eigenlijk op zoek naar een ander restaurant via TA, maar vonden die niet.

Hier wel lekker gegeten, maar zowel eten als drinken kostten flink meer dan wat we afgelopen dagen kwijt waren. Eten was wel goed te noemen. Personeel niet zo attent.

Datum van bezoek: april 2017
16 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij hadden een diner van 8 gangen
Ze zijn bijzonder goed in kleine verfijnde gerechten. Alles zeer smaakvol. Bediening is erg vriendelijk en behulpzaam. Spreken goed Engels en assisteren waar nodig.

Datum van bezoek: oktober 2016
27 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Het was een warme dag in Hoi An en we maakten de vergissing te denken dat we in Italië waren... We kochten een huisgemaakt ijsje. Dat hadden we beter niet gedaan want buiten dat het koud en stroperig was smaakte het naar niks.

Voor het overige toch nog wat lol gehad met een verkoopster van nootjes die uiteindelijk een prijs accepteerde die we wilden betalen :).

Ook het binnenpleintje achterin is nog wel leuk om te zitten, een beetje afgeschermd van het drukke verkeer op straat (niet aflatende stroom aan irritant tuffende scootertjes).

Datum van bezoek: december 2015

Reizigers die Tam Tam Jardin Restaurant and Cafe bekeken, bekeken ook

In Tam Tam Jardin Restaurant and Cafe geweest? Deel je ervaringen!