“Fantastisch geholpen door Vi en Hanah”
Beoordeling van Blue Eye Tailor

Blue Eye Tailor
Geclassificeerd als nr. 2 van 451 Shoppen in Hoi An
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: minder dan 1 uur
31 mei 2018 beoordeeld

Zowel mijn man als ik hebben daar kleding laten maken, mijn man werd geholpen door Vi en ik door Hanah. Beide dames zijn superprettig in de omgang, denken met je mee, hebben goede ideeën wat je wel en ziet zal staan. Daarnaast hangt er een superleuke sfeer in de winkel, je kan merken dat alle meiden daar met plezier werken. Mijn man heeft een blazer en 2 overhemden laten maken en ik een jumpsuit. Alles zit perfect en zulke snelle service! Vi en Hannah, onwijs bedankt!

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer goed geholpen door Hanah, hele leuke sfeer in de winkel en tot in de puntjes verzorgd met water en airco. De kleding gaat pas mee als het perfect is. Hier is hanah en ook haar collega’s zeer kritisch op. Een top ervaring en erg blij met de kleding.

20 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik ben meer dan geslaagd “ wilde alleen maar kijken” maar ik werd door Vi (dat is haar naam) geholpen en door haar enthousiast en ben uiteindelijk met een jumpsuit en 2 jurken na 1 dag maken weggegaan ( in de avond meten, de dag erop in de middag doorpassen en ‘s avonds klaar). ik heb echt een lastige maat maar 1,54m lang maar wel een plussize en alles zit top en ze zijn pas tevreden als jij dat bent. Echt kunde en goeie vrolijke service . Ik zou daar echt weer heen gaan

13 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heb een mooie broek laten maken. Mocht 3 keer terugkomen om het aan te passen. Hanah heeft mij goed geholpen. Ze was erg vriendelijk!

Bekijk meer beoordelingen
29 januari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Zou hier zeker naar toe gaan! Ze werken snel, luisteren heel goed en zijn vriendelijk. Ze nemen de tijd voor je en passen de kleding aan totdat het helemaal goed zit.

Vier mooie jurken laten maken nav een foto van de jurken. Ook onthouden ze je maten dus mocht je later wat willen bij bestellen dan kan dat!

Reizigers die Blue Eye Tailor bekeken, bekeken ook

In Blue Eye Tailor geweest? Deel je ervaringen!