“Fantastisch!”

Kimmy Custom Tailor
Geclassificeerd als nr. 32 van 451 Shoppen in Hoi An
Attractiegegevens
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Chi heeft mij ontzettend goed geholpen met het adviseren van een mooi slim-fit maatpak, een wollen jas, 3 shirts, 2 stropdassen en een chino. Binnen 48 uur en 3 passessies heb ik het eindproduct naar huis kunnen verzenden. Chi is een vrouw die veel grapjes maakt en goed is in wat ze doet en dat is het adviseren van kleren en de stijl daarvan. Ik heb absoluut geen spijt van mijn bezoek! Een goede prijs/kwaliteit verhouding!

27 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In 3 dagen een maatpak + overhemd laten maken door mevrouw Nole Van. Ze wilden mij niets aansmeren, maar juist het beste wat ik heel fijn vond. Heel vriendelijk en uiteindelijk een heel mooi resultaat. Echt een aanrader

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met behulp van Tea, heb ik binnen een 3 dagen een perfect passend maatpak mee naar huis genomen! Alles liep soepel, de meetafspraken waren snel, Tea was hier ook heel eerlijk en gaf zelf ook aan wat er jog anders zou moeten! Echt een topervaring!

30 april 2018 beoordeeld

Tijdens onze rondreis Hoian en kimmy’s tailor aangedaan. We zijn beide groot van stuk, maar hier wordt alles perfect op maat gemaakt. Zo zijn we 3 overhemden, een vest en een modieus hes en broek van zijde rijker. Overhemden professioneel gemaakt, perfect op lengte en groot draagcomfort. Goed advies gekregen en zeer tevreden. Mijn man is geholpen door Hana en ik door Lieu. Elke keer vriendelijk ontvangen. Het is een drukke zaak, maar telkens wordt voldoende tijd voor je genomen. Een echte aanrader!

Bekijk meer beoordelingen
30 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij stapten hier binnen met de verwachting eerst hier en daar rond te kijken, maar werden zo ontzettens leuk geholpen door Chi! Alles met een grapje en niet pusherig zodat we gelijk hier het pak hebben besteld voor mn vriend. Het ziet er allemaal tiptop uit en ze bewaren je maten voor 5 jaar. Prijzen worden netjes voorgelegd met verschillende opties uiteraard. Perfect geregeld!! Chi je bent een topper!

Reizigers die Kimmy Custom Tailor bekeken, bekeken ook

In Kimmy Custom Tailor geweest? Deel je ervaringen!